  • 21. Data: 2006-02-15 17:35:06
    Temat: Re: Wiwat Polbank/Eurobank !!!
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    PB <e...@w...gazeta.pl> wrote:

    > Wrodzona grzeczność mówi mi, by wrotek nie komentować.

    <naiwnie>
    Ale wiesz, że wrotka to coś zupełnie innego niż stopka?
    (chociaż dla Ciebie pewnie brzmi podobnie)
    </>

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 22. Data: 2006-02-15 17:59:54
    Od: "PB" <e...@W...gazeta.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> napisał(a):

    > U mnie IE nie służy do pisania tekstów, maili czy postów, ale ... jak to
    > bylo z tymi truskawkami?

    Ja tam co prawda nie używam w ogóle IE, ale dla dobra sprawy dam sobie wmówić,
    że piszę za pomoca IE. ;-)
    http://img335.imageshack.us/my.php?image=56hi.gif

    Bo jakby co, to OpenOffice też nie robi z tekstem żadnego problemu.

    > Jakoś nie widać ekranu firefoksa
    Nie widzisz w lewym górnym rogu ikonki z liskiem?

    Nie pozostaje nic innego, jak napisać do Agory, i wyjaśnić w prostych
    żołnierskich słowach, jak informatyk informatykom (albo jak oberadmin
    programistom), że
    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,0.html
    jest do bani i Prawdziwych Wyjadaczy kłuje w oczy.

  • 23. Data: 2006-02-15 18:17:02
    Od: "PB" <e...@W...gazeta.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):

    > <naiwnie>
    > Ale wiesz, że wrotka to coś zupełnie innego niż stopka?

    <przekornie>
    A muszę wiedzieć?
    Ani jednego, ani drugiego nie używam.

  • 24. Data: 2006-02-15 19:00:29
    Od: "PB" <e...@W...gazeta.pl>

    Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne) <p...@w...pl>
    napisał(a):

    > Prościej już tego nie potrafię napisać. Mam nadzieję, że nawet dla
    > nieinformatyka jest to rzecz możliwa do zrozumienia.

    Fajnie, ale nie mnie tłumacz, a informatykom z
    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,0.html

    Jeżeli obecnie system działa niepoprawnie, to go zmienią.
    Jeżeli nie ruszą, to znaczy, że jest OK, a nieśmiertelne wątki o kodowaniu to
    taki folklor informatyczny.

  • 25. Data: 2006-02-15 20:32:44
    Od: LM <p...@n...sig>

    PB pisze 15-02-2006 19:17:
    > Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > <przekornie>
    > A muszę wiedzieć?
    > Ani jednego, ani drugiego nie używam.

    Używasz i jednego, i drugiego.... (choć stopkę dodaje ci Gazeta).

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk

  • 26. Data: 2006-02-15 21:03:03
    Od: "PB" <e...@W...gazeta.pl>

    LM <p...@n...sig> napisał(a):

    > Używasz i jednego, i drugiego.... (choć stopkę dodaje ci Gazeta).

    Ha! Pan Gurdeun też nie wiedział, że całe życie mówi prozą.

  • 27. Data: 2006-02-15 21:09:42
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    PB <e...@w...gazeta.pl> wrote:

    > <przekornie>
    > A muszę wiedzieć?

    Wypadałoby.
    A jeśli już nie wiesz, to zajrzałbyś chociaż na sjp.pwn.pl, przed
    napisaniem bzdur.

    > Ani jednego, ani drugiego nie używam.

    A łyżka na to... wiadomo co...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 28. Data: 2006-02-15 21:15:13
    Od: "PB" <e...@W...gazeta.pl>

    > Wypadałoby.
    > A jeśli już nie wiesz, to zajrzałbyś chociaż na sjp.pwn.pl, przed
    > napisaniem bzdur.

    stopka ż III, CMs. ~pce; lm D. ~pek
    1. zdr. od stopa (w zn. 1 i 2)
    a) w zn. 1:
    Ślady drobnych stopek na piasku.
    Chatka na kurzej stopce &#171;w bajkach: dom czarownicy stojący na kurzej
    nodze&#187;
    b) w zn. 2:
    Stopka skarpetki.
    2. &#171;okucie kolby karabinu, fuzji&#187;
    Stopka karabinu.
    3. druk. &#171;informacja o składzie redakcji, adresie itp., wyodrębniona
    graficznie i umieszczana zwykle u dołu ostatniej kolumny gazety lub
    czasopisma; także dane wydawnicze i drukarskie, znajdujące się zwykle na
    odwrocie strony tytułowej lub na końcu książki&#187;
    Stopka wydawnicza.
    Stopka książki.
    4. techn. p. następ w zn. 2

    wrotka ż III, CMs. ~tce; lm D. ~tek
    zwykle w lm &#171;metalowe uchwyty osadzone na czterech kółkach, przymocowane
    paskami do obuwia, służące do jazdy po gładkiej, twardej powierzchni&#187;
    Jeździć na wrotkach.

  • 29. Data: 2006-02-17 10:59:56
    Od: Przemek <c...@s...poczta.pf.pl>

    PB napisał(a):
    > Polska strona
    > www.polbankefg.pl
    > oczywiście jeszcze nie działa.

    Już działa :D

    Przemek

  • 30. Data: 2006-02-17 13:20:18
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-02-17 11:59, kiedy Przemek zdecydował(a)
    się stwierdzić,że:

    > Już działa :D

    No niby tak, ale ja jestem tradycyjnych upodobań seksualnych i lekko
    łysiejący facet raczej mnie nie zachęca do wizyty w takim banku. Czy
    naprawdę nie mieli innego pomysłu na przyciągnięcie internautów, niż
    prezentacja fizys prezesa (i dla osób nieodstraszonych onym - kilku
    innych pracowników)?

    Zresztą (proszę wybaczyć szowinistyczną uwagę) te dwie panie, których
    oblicza zawiesili powyżej, też mają urodę taką raczej radiową...

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****