  • 1. Data: 2003-09-11 15:09:04
    Temat: Wirtualny mbank jest jednak częsciowo papierowy..
    Od: "rr126" <r...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Czy ktoś może wyjaśnic mi dlaczego mbank wysyła papierowe wyciągi do karty
    kredytowej w sposób obowiązkowy tzn. nie można z nich zrezygnować ? Czy to ma
    sens w sytuacji gdy wszystko można sprawdzić przez telefon,internet,sms,wap.
    Po co mi papier, który każdy po drodze od banku może sobie obejrzeć (pod
    światło) z całą masą prywatnych informacji o transakcjach, dostępnych saldach
    i danych adresowych.

    Pozdrawiam
    rr126

  • 2. Data: 2003-09-11 15:18:01
    Od: "maja" <m...@g...pl>

    Chyba po to, żebyś w razie czego miał podstawę do reklamacji - w internecie
    jeszcze coś usuną...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2003-09-11 17:04:00
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik "maja" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Chyba po to, żebyś w razie czego miał podstawę do reklamacji - w
    internecie
    > jeszcze coś usuną...

    Idąc tym tropem, to należałoby wysyłać wyciągi papierowe również do
    rachunku. Na dodatek w regulaminie KK jest, że bank wysyła wyciągi w sposób
    ustalony z posiadaczem karty. Też próbowałam zrezygnować z papierowych
    wyciągów, ale mi sie nie udało mimo, iż zgodnie z regulaminem KK forma
    wyciągu powinna byc ze mną ustalona. Mbank ma w nosie własny regulamin KK.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-09-11 17:47:11
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Glenn <g...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > wyciągów, ale mi sie nie udało mimo, iż zgodnie z regulaminem KK forma
    > wyciągu powinna byc ze mną ustalona. Mbank ma w nosie własny regulamin KK.
    A jak z długością GP?Wyjaśniło się?

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 5. Data: 2003-09-11 18:08:35
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Dominiak"

    > A jak z długością GP?Wyjaśniło się?

    Wyjaśnili, że nie zamierzają tego zmieniać. No to ja wyjaśniam, że w
    przyszłym roku skorzystam z innej KK :-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn