  • 1. Data: 2003-09-11 10:56:51
    Temat: SMS Powiadomienia w ING BSK
    Od: "Prymus" <c...@p...onet.pl>

    Podobno Śląski (czytałem newsa na expander.pl) rozszerzył funkcjonalność
    standardowego serwisu SMS o Serwis SMS Powiadomienia. Serwis umożliwia
    otrzymywanie powiadomień z banku w formie SMS po zaistnieniu zdefiniowanego
    zdarzenia. Podobno można zamówić następujące powiadomienia
    - o saldzie rachunku,
    - o transakcjach na rachunku,
    - o transakcjach dokonywanych kartami VISA Electron oraz Maestro
    - oraz o niezrealizowaniu stałego zlecenia.
    Podobno nie trzeba łaźić do oddzialu, można to zamówić samemu (coś to za
    piękne)!!!!

    Czy ktoś coś o tym słyszał więcej!

    pozdrawiam
    Prymus

  • 2. Data: 2003-09-11 17:37:09
    Temat: Re: SMS Powiadomienia w ING BSK
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Prymus napisal:
    > Podobno Śląski [...]
    > Podobno nie trzeba łaźić do oddzialu, można to zamówić samemu (coś to za
    > piękne)!!!!
    > Czy ktoś coś o tym słyszał więcej!

    http://visualtracking.symantec.com/vt_main.asp?go=19
    3.193.181.219

    moze zapytaj kogos w pokoju obok

    pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 3. Data: 2003-09-11 19:41:21
    Od: "TomEr" <t...@t...pl>

    > http://visualtracking.symantec.com/vt_main.asp?go=19
    3.193.181.219

    > moze zapytaj kogos w pokoju obok
    >
    > pozdrawiam,
    > Grzegorz

    ROTFL !!!!!!!!!

  • 4. Data: 2003-09-11 20:05:00
    Od: "ipan" <paw@ANTYSPAM/konto.pl>

    dobre.

  • 5. Data: 2003-09-11 20:58:02
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Prymus" <c...@p...onet.pl> wrote in message
    > Podobno Śląski (czytałem newsa na expander.pl) rozszerzył funkcjonalność

    :) wysyłaj w przyszłości newsy łącząc się z TPSA lub z internet cafe :)))

    BTW kiedy ING poprawi logowanie do serwisu, tak aby działała JAVA
    nieMicrosoftowa ? nawet Microsoft nie dostarcza już VM ze swoim systemem -
    może warto coś z tym zrobić w ING ?

    --
    pozdrawiam
    plusz