    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Wesoły mBank - było o zajęciach komorniczych
    Date: Tue, 16 Jun 2015 14:35:19 +0200

    To, że mBank nie radzi sobie ze spółkami zoo to wiadomo od dawna.
    Jestem pełnomocnikiem do kilku rach. spółek zoo mojego pracodaqcy
    wraz z inną osobą. Dzisiaj mbank założył blokadę za zajęcie prywatne
    jednego z pełnomocników też na rachunek sp. zoo, do którego ma
    dostęp. To tak jakby MPK zająć rachunek za długi ich księgowego
    (który ma dostęp do rachunku MPK) tylko dlatego, że ma prywatny
    rachunek w tym samym banku jak jego pracodawca :-)
    Oczywiście wcześniej miałem zajęcia "osobiste" ale nigdy nie
    blokowano rachunków mojego pracodawcy :-) (do których mam dostęp jako
    pełnomocnik pracodawcy).

    Reklamacja złożona, ciekawe co dalej. Widać komuś nowemu w dziale
    egzekucji zatarła się różnica między współposiadaczem rachunku a
    pełnomocnikiem.

    --
    Marek