  • 11. Data: 2009-02-06 12:02:12
    Temat: Re: Wcześniejsza spłata kredytu. Jak się to liczy?
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > Stander taki kiedys robił, po 2 latach splacania rat po ok 2000mc koles
    > mial spłacone 1500zl z kapitału...

    ja tak miałem w Santanderze przez pierwszy rok, ale to kredyt na budowę
    domu, więc taka sytuacja była mi na rękę i tak sporo trzeba było dołożyc z
    własnych pieniędzy, więc niższa rata w trakcie budowy to spora ulga,
    nie zawsze taka prolongata jest czymś złym :-)

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 12. Data: 2009-02-06 13:03:26
    Od: s...@c...onet.pl

    > Otóż mijają sobie te 3 lata (powiedzmy, że już wpłaciłem 36x2594,39
    > PLN), a ja mam potrzebną
    > gotówkę i chcę spłacić pozostałą kwotę kredytu. ILE w takim razie
    > muszę
    > wpłacić?

    386 718,98 PLN, przy założeniu, że oprocentowanie przez te 3 lata nie uległo
    zmianie.

    Pozdrawiam
    scholastyk

  • 13. Data: 2009-02-06 20:56:26
    Od: Andrzej <a...@p...de>

    Użytkownik s...@c...onet.pl napisał:

    > 386 718,98 PLN, przy założeniu, że oprocentowanie przez te 3 lata nie uległo
    > zmianie.
    >
    > Pozdrawiam
    > scholastyk

    mi wychodzi: 386 299,88
    roznimy sie o jedna, 36ą ratę kapitałową,
    pozdr