  • 1. Data: 2009-02-06 01:30:37
    Temat: Kredyt 30 tys zl na uzywany samochod
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    Witam.

    Czy moglby mi ktos doradzic w jakim banku najlpiej wziasc w/w kwote na
    zakup uzywanego samochodu.

    Kwota - 30 tys
    Okres - 60 lub 72 miesiace
    Moje dochody - 3100 netto z emerytury plus 1000 zl netto z umowy zlecenia.
    Zadnych innych kredytow, ani osob na utzymaniu.
    Chodzi mi o najnizsza mozliwa rate na miesiac.

    Z gory dziekuje.

  • 2. Data: 2009-02-06 08:09:07
    Temat: Re: Kredyt 30 tys zl na uzywany samochod
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 6 Feb 2009 02:30:37 +0100, kaktus napisał(a):

    > Witam.
    >
    > Czy moglby mi ktos doradzic w jakim banku najlpiej wziasc w/w kwote na
    > zakup uzywanego samochodu.

    W żadnym. Kup inny, za połowę tego, co masz.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 3. Data: 2009-02-06 09:19:33
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    Użytkownik "kaktus" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Czy moglby mi ktos doradzic w jakim banku najlpiej wziasc w/w kwote na
    > zakup uzywanego samochodu.

    nie wiem jak na używany, ale właśnie biorę na nowe auto, a dochód mam
    "problematyczny" bo tylko umowy o dzieło na sprzedaż praw autorskch i
    najkorzystniej wychodzi w raiffeisen bank, do tego procedura uproszczona
    przy wpłacie 20%, decyzja i umowa do podpisania była już następnego dnia
    :-), byłem tez w mbanku, oprocentowanie ciut niższe, ale w racie jest też
    ubezpieczenie na życie (z cesją na bank :-)) więc, summa summarum, wychodzi
    drożej,
    no i taki myk zrób, że jak dostaniesz decyzję kredytową z jednego banku, to
    następnego dnia zgłaszasz się tam z lepszą ofertą z innego i negocjujesz,
    zawsze te parę złotych można jeszcze uszczknąć :-)

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 4. Data: 2009-02-06 12:38:17
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    kaktus pisze:
> [...]
    > Zadnych innych kredytow, ani osob na utzymaniu.
    > Chodzi mi o najnizsza mozliwa rate na miesiac.
    zależy od rocznika samochodu, sprawdź multi i lukasa

  • 5. Data: 2009-02-06 19:50:49
    Od: "Kret z domu" <maytki(malpa)@o2.pl>

> [...]
    > Zadnych innych kredytow, ani osob na utzymaniu.
    > Chodzi mi o najnizsza mozliwa rate na miesiac.

    Na taką kwotę poszukałbym gotówkowego - mniej załatwiania tony papierów, no
    i czas realizacji krótszy (max 3 dni a nie 14 !!).
    Co do różnicy w racie to ok 30zł mi wychodziło (PLNy)

    Przemek - maytki(małpa)o2.pl
    www.kluchojady.prv.pl

  • 6. Data: 2009-02-09 23:30:35
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Kupiłbym coś w granicach 10-15 tys. zł i szybko spłacił.
    Po co sobie zaciągasz petlę na szyję?
    JaC

    -----