  • 1. Data: 2012-01-02 11:46:04
    Temat: Wcześniejsza spłata kredytu
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    Witam

    Zostało mi kilkanaście tys do spłaty kredytu hipotecznego.
    Chcę się pozbyć tego balastu i spłacić w tym miesiącu.

    Co powinienem dostać od Banku po zapłaceniu?
    Zaświadczenie o spłacie, weksel do zwrotu i tyle?

    Wniosek o wykreślenie hipoteki składam sam czy bank wysyła?

    Ryba

  • 2. Data: 2012-01-02 12:33:25
    Temat: Re: Wcześniejsza spłata kredytu
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Ryba" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Witam

    >Zostało mi kilkanaście tys do spłaty kredytu hipotecznego.
    >Chcę się pozbyć tego balastu i spłacić w tym miesiącu.

    Pewnie będziesz musiał złożyć dyspozycję wcześniejszej spłaty, sprawdź czy
    prowizji nie będzie za szybsza spłatę

    >Co powinienem dostać od Banku po zapłaceniu?
    >Zaświadczenie o spłacie, weksel do zwrotu i tyle?

    Zaświadczenie o spłacie, weksel, zgodę na wykreślenie hipoteki

    >Wniosek o wykreślenie hipoteki składam sam czy bank wysyła?

    Sam składasz jak dostaniesz od banku zgodę na wykreslenie. Kosztuje to chyba
    ok 100 zł ale pewny nie jestem

  • 3. Data: 2012-01-02 13:52:36
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-02 13:33, Kris pisze:
    .pl...

    > Pewnie będziesz musiał złożyć dyspozycję wcześniejszej spłaty, sprawdź
    > czy prowizji nie będzie za szybsza spłatę

    Właśnie szukam jakiegoś wzoru :) Prowizji nie będzie bo kredyt był
    poniżej 80 tys i podpadał pod kredyt konsumencki.

    OK Dzięki za info.

    Ryba