  • 11. Data: 2004-12-20 01:17:04
    Temat: Re: Wchodzenie na strony bankow
    Od: "Michal M" <m...@s...gazeta.pl>

    Użytkownik "Patek" <g...@h...com> napisał w wiadomości
    news:cq4e23$e4q$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Wlasnie zainstalowalem sobie FIREFOX.
    > Dziala szybciej od Explorera i bardzo mi sie podoba.
    >
    > Czy uzywacie jej i jak z bezpieczenstwem przy wchodzeniu na strony bankow?
    > Boje sie jakiekolwiek haslo wpisac.
    Właśnie firefox zapamiętał mi numer klienta w Pekao24, IE nigdy tego nie
    zrobił, może to kwestia ustawień, ale...

    Pozdrawiam
    Michał m

  • 12. Data: 2004-12-20 05:13:31
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    Michal M napisał(a):

    > Właśnie firefox zapamiętał mi numer klienta w Pekao24, IE nigdy tego nie
    > zrobił, może to kwestia ustawień, ale...

    Narzędzia/opcje/prywatność/formularze

    Michał

  • 13. Data: 2004-12-20 12:43:03
    Od: "Holden Caulfield" <m...@p...fm>

    > Tu masz liste bledow dla IE, z tego sporo jeszcze nie zalatanych.
    > http://secunia.com/product/11/

    Secunia to manipulanci. Szumne ostrzezenie powtorzone przez najwieksze
    polskie serwisy (bo polscy "dziennikarze" to stado baranow bezmyslnie
    powtarzajacy za jedna agencja prasowa - stad to uczucie deja vu, ktore
    ogarnia czlowieka, ktory slucha radia, oglada wiadomosci w tv i czyta
    gazete), ze IE przekazuje hasla uzytkownika, a jak sie wczytac w dokladne
    info okazuje sie, ze chodzi o to, ze wpisywany przez uzytkownika adres
    strony moze zostac przekazany do jakiejs tam wyszukiwarki. Pokazcie mi
    strone, gdzie haslo znajduje sie w URL.

  • 14. Data: 2004-12-20 20:18:43
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Patek <g...@h...com> napisał(a):

    > Wlasnie zainstalowalem sobie FIREFOX.
    > Czy uzywacie jej i jak z bezpieczenstwem przy wchodzeniu na strony bankow?
    > Boje sie jakiekolwiek haslo wpisac...

    A może jest wyjście:
    - do łączeń z bankami - używać IE,
    - do surfowania - używać FF.

    Czy stosuje ktoś takie rozwiązanie, gdy nie ma pewności dot. bezpieczeństwa ?

    Czy te obie przeglądarki nie 'pogryzą' się na jednym kompie (chodzi o
    stabilność ikonek i kartotek na pulpicie) ?

  • 15. Data: 2004-12-20 20:25:42
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Mon, 20 Dec 2004 20:18:43 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Zbigniew Demidowicz <d...@g...SKASUJ-TO.pl>
    napisała:
    [...]
    > A może jest wyjście:
    > - do łączeń z bankami - używać IE,
    > - do surfowania - używać FF.
    > Czy stosuje ktoś takie rozwiązanie, gdy nie ma pewności dot. bezpieczeństwa ?

    O w mordę. Czy ktoś mnie może oświecić o co tu chodzi ? Używać IE gdy
    nie ma pewnośći dotyczących bezpieczeństwa ?
    No i skąd wziąć IE na linuksa (tak wiem że kiedyś było)

    KJ

    "Uchodzic za idiote w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza"
    [Georges Courteline]

  • 16. Data: 2004-12-20 20:40:56
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-12-20 21:18, Użytkownik Zbigniew Demidowicz napisał:
    > - do łączeń z bankami - używać IE,

    Znaczy się czemu?

    > - do surfowania - używać FF.

    Że niby ActiveX bezpieczniejsze od Javy?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 17. Data: 2004-12-20 21:23:04
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl> napisał(a):

    > Znaczy się czemu?

    Ano temu, że:
    1. Jak na razie w informacjach banków nie znalazłem oficjalnego 'placet' na
    używanie FF do łączeń transakcyjnych.
    2. Są obawy wśród użytkowników (ja też do nich się zaliczam), czy FF jest
    bezpieczny pod tym względem.

    > Że niby ActiveX bezpieczniejsze od Javy?

    Nie "że niby...", ale podczas typowego surfowania (z wyłączeniem transakcji
    bankowych) nie grozi Ci utrata forsy na rzecz hakera :).

  • 18. Data: 2004-12-20 21:26:16
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Mon, 20 Dec 2004 21:23:04 +0000 (UTC),
    napisała:

    > Ano temu, że:
    > 1. Jak na razie w informacjach banków nie znalazłem oficjalnego 'placet' na
    > używanie FF do łączeń transakcyjnych.
    Ale dla mozilli są, co (z grubsza) oznacza, ze dla FF też/
    > 2. Są obawy wśród użytkowników (ja też do nich się zaliczam), czy FF jest
    > bezpieczny pod tym względem.
    Ale IE ufasz ? Możesz mi powiedzieć dlaczego ?
    KJ (zafascynowany)

    Biologia poucza, ze jeśli cię coś ugryzło, to niemal pewne, ze była to samica.

  • 19. Data: 2004-12-20 21:34:14
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-12-20 22:23, Użytkownik Zbigniew Demidowicz napisał:

    > Ano temu, że:
    > 1. Jak na razie w informacjach banków nie znalazłem oficjalnego 'placet' na
    > używanie FF do łączeń transakcyjnych.

    To że nie supportują, nie oznacza że nie działa. Zerknij na Mozillę,
    jeśli bank się chwali że wspiera Netscape 7.*> to znaczy że Mozillę
    1.7.3 też.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 20. Data: 2004-12-20 21:41:04
    Od: Jacek Ostrowski <j...@h...pl>

> [...]
    > - do surfowania - używać FF.
    >
    > Czy stosuje ktoś takie rozwiązanie, gdy nie ma pewności dot. bezpieczeństwa ?

    Raczej odwrotnie... Tylko z małą korektą -- IE wyłącznie do Windows
    Update (więcej zastosowań domowych mi na razie nie przychodzi do głowy,
    w pracy jest tego więcej).

    Nie wiem jak inne, ale mBank, VW i Lukas w FF działają świetnie.

    Pozdrawiam

    J.