  • 11. Data: 2003-07-09 21:33:18
    Temat: Re: Warszawa: kupno biletu lotniczego kart?
    Od: "KK" <a...@s...pl>

    > A tak BTW czy firma nie moze sobie tego wliczyc w koszty uzyskania
    > dochodu?

    Oczywiście jest to koszt uzyskania PRZYCHODU (ledwo się obronił a już
    pozapominał). Co nie zmienia faktu że są to po prostu wydane pieniadze
    (pomniejszony ewentualny dochód ale i - na pocieszenie - ewentualny podatek
    dochodowy).
    K.

  • 12. Data: 2003-07-09 21:57:33
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    KK wrote:
    > Oczywiście jest to koszt uzyskania PRZYCHODU (ledwo się obronił a
    już
    > pozapominał). Co nie zmienia faktu że są to po prostu wydane

    ups.
    Na swoje usprawiedliwienie mam dluuuuga podroz samochodem z
    Sandomierza/ Baranowa -> jak ktos nie byl polecam. Super knajpy, super
    zabytki (polecam kawiarnie Mala w Sandomierzu kolo rynku -> wspaniali
    ludzie). (podroz jak podroz ;) ale piwo i inne alkohole maja tam
    wyjatkowo tanie ;)

  • 13. Data: 2003-07-09 22:29:18
    Temat: Re: Warszawa: kupno biletu lotniczego kartą
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > tak zrobie :)

    I napisz do Polcardu. www.polcard.com.pl - może uchronisz następnych
    kupujących... :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 14. Data: 2003-07-09 22:29:47
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości

    > albo kup na www.lot.com - testowane rok temu

    Przy karcie inteligo jest chyba jakaś zniżka nawet...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 15. Data: 2003-07-09 22:36:57
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    AG wrote:

    > To jest nielegalne i niezgodne z prawem.

    Niestety legalne. Co nie zmienia faktu, że wyjątkowo chamskie.

    > Powinienes to zglosic do
    > PolCardu i ta firma mialaby spore klopoty.

    Jeśli Polcard nie zarabia specjalnie na tej firmie... ;)

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 16. Data: 2003-07-09 22:59:35
    Od: "AG" <j...@m...pl>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    pieknie
    > mi wyliczyli jaka sumke mam zaplacic, a gdy wyciagam karte i chce nia
    zaplacic
    > ( akceptuja karty, bo widzialem naklejki na drzwiach wejsciowych ) to
    odrazu
    > twierdza, ze musze 3% za niech zaplacic do PolCardu. Czy jest to uczciwe
    ( ja
    > twierdze, ze nie) z regulaminem PolCardu ? Czy mam prawo sie kłucic z
    nimi, aby
    > nie placic tych 3% (tzn jak chca 3%, to nie kupie u nich biletu)?

    To jest nielegalne i niezgodne z prawem. Powinienes to zglosic do PolCardu i
    ta firma mialaby spore klopoty.

  • 17. Data: 2003-07-10 06:30:32
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    Wydaje mi sie, ze niepotrzebnie trzepiecie piane.
    Poprostu troche niefartownie podali cene.
    Gdyby powiedzieli, ze cena za bilet wynosi X
    a przy zaplacie gotowka dostaniesz prawie 3% znizki
    (czyli tak jak robi wiekszosc sklepow np z AGD lub meblami)
    to byscie sie juz nie denerwowali - a przeciez to
    to samo. Nikt (w dzisiejszych czasach) nie chce placic
    za "frajer" i polcard dobrze o tym wie.

    MarcinP

  • 18. Data: 2003-07-10 07:28:31
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    k...@p...onet.pl wrote:
    > nie placic tych 3% (tzn jak chca 3%, to nie kupie u nich biletu)?

    Dzwonisz do polcardu i zgłaszasz ten fakt, a oni dostają zjebkę.

    www.lot.pl ?

    --
    ___________ (R)

  • 19. Data: 2003-07-10 07:29:52
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Piotr Grzegorz Skowronski <s...@s...preczgazeta.pl> wrote:

    > Niestety legalne. Co nie zmienia faktu, że wyjątkowo chamskie.

    Niestety nie. Jest to łamanie umowy z akłajerem i K.C.

    --

  • 20. Data: 2003-07-10 07:41:08
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > www.lot.pl ?

    i znajac zycie, zaplacisz tam wiecej niz w tej agencji dodatkowo placac owe
    3%

    MarcinP