  • 31. Data: 2003-07-10 14:19:04
    Temat: Re: Warszawa: kupno biletu lotniczego kartą
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Hmmm... W sumie wydawało mi się, że obsługiwał ich i eCard i
    CitiConnect...
    > Ale musiało mi się przyśnić. :-)

    Mnie chyba też, bo płaciłem na stronach z SSL (CitiConnect, ale "zwykłą"
    kartą MC). Ale karta została obciążona. Więc to działo się naprawdę!

    MaciejK

  • 32. Data: 2003-07-10 14:46:42
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl> writes:

    > To wcale nie jest dziwne. To jest normalne.
    > Chcesz przeplacic - kup bilet bezposrednio od linii lotniczych.
    > Dziwne ale prawdziwe...

    Z tym, ze bezposrednio od linii lotniczej tez mozna kupic bilet w takiej
    samej cenie co u posrednika. Tyle ze na WWW to tego raczej nie bedzie.

    Wyjatek: promocje, w ktorych biora udzial tylko biura linii lotniczej,
    czasem takie partnerzy code-share albo inni specjalni. Wtedy inny agent
    takich biletow nie moze sprzedac, choc pewnie moze sprzedac niewiele
    gorsze.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 33. Data: 2003-07-10 14:49:09
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl> writes:

    > Podajesz dane karty bez udzialu centrum autoryzacji,

    Jak bys chcial rozliczyc albo nawet autoryzowac transakcje bez udzialu
    centrum karcianego?

    > brak jakiegokolwiek szyfrowania...

    W onetowym samolocie? Bardzo watpie.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 34. Data: 2003-07-10 15:06:00
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Niestety nie. Jest to łamanie umowy z akłajerem i K.C.

    Słusznie. Zwracam honor.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 35. Data: 2003-07-10 18:48:58
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Prof_Ex <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Podajesz dane karty bez udzialu centrum autoryzacji,
    > brak jakiegokolwiek szyfrowania...

    No i?
    A jak kupujesz za pomocą telefonu, to co?

    --
    ___________ (R)

  • 36. Data: 2003-07-11 08:31:26
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisal w wiadomosci

    > W onetowym samolocie? Bardzo watpie.

    Sam sprawdz. :-) Nie musisz kupowac, dotrzyj tylko do formularza...

    A wlasnie sprawdzalem zakup nowych kont pocztowych w onet.pl - jest nawet
    nadmiar szczescia, bo do wyboru CitiConnect albo eCard...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 37. Data: 2003-07-11 09:43:02
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> wrote in message
> [...]

    [...]
    > Jak bys chcial rozliczyc albo nawet autoryzowac transakcje bez udzialu
    > centrum karcianego?

    Nie zrozumiales mnie. Chodzi mi o to, ze podajesz dane karty
    sprzedawcy, a ten dopiero przekazuje je do CA.

    [...]
    > W onetowym samolocie? Bardzo watpie.

    To sam sprawdz...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 38. Data: 2003-07-11 09:46:49
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> wrote in message

    [...]
    > No i?

    No i domysl sie sam jakie to moze niesc za soba
    nastepstwa...

    [...]
    > A jak kupujesz za pomocą telefonu, to co?

    Wlasnie dlatego nie kupuje "przez telefon".
    Ale jak ktos lubi dreszczyk emocji...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 39. Data: 2003-07-11 18:40:39
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> writes:

    > Sam sprawdz. :-) Nie musisz kupowac, dotrzyj tylko do formularza...
    >
    > A wlasnie sprawdzalem zakup nowych kont pocztowych w onet.pl - jest nawet
    > nadmiar szczescia, bo do wyboru CitiConnect albo eCard...

    Rozumiem, ze potwierdzasz uzywanie szyfrowania (bo raczej CitiConnect ani
    eCard nie uzywaja golego http), wiec nie ma co sprawdzac. Tez mi sie tak
    wydawalo, ale juz nie pamietam.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 40. Data: 2003-07-11 19:32:44
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Rozumiem, ze potwierdzasz uzywanie szyfrowania (bo raczej CitiConnect ani
    > eCard nie uzywaja golego http), wiec nie ma co sprawdzac. Tez mi sie tak
    > wydawalo, ale juz nie pamietam.

    Nie zrozumiales. W samolotach nie ma ssl. Wpisuje sie nr karty po httpie
    normalnie w formularzu zamowienia.

    A za to przy kupowaniu kont pocztowych jest nadmiar szczescia...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782