  • 1. Data: 2002-02-05 22:38:44
    Temat: Venture Capital
    Od: <m...@b...pl>

    Czy ktoś z gupowiczów interesował się tym tematem?
    Chodzi mi o jakieś linki związane z tematyką funduszy VC
    (Pomijając stronych największych VC działających
    w Polsce - bo do tych już sobie dotarłem ;-)

    I przy okazji - w których bankach można
    spróbować coś powalczyć mając tylko biznes plan
    i trochę własnych środków (ale jeszcze nie rozpoczęta
    działalność, etc.). Wiem że BRE przyjmuje takie
    wnioski do rozpatrzenia i (podobno) czasami angażuje
    się w pojedyncze projekty.

    pozdrawiam
    marcin

  • 2. Data: 2002-02-06 00:12:24
    Temat: Re: Venture Capital
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > działalność, etc.). Wiem że BRE przyjmuje takie
    > wnioski do rozpatrzenia i (podobno) czasami angażuje

    Taaaak - ale sprobuj im nie oddac :)
    Chociaz z Twoim Stylem ich tak w konia zrobiili ze az milo... ;)