  • 1. Data: 2002-03-11 22:51:50
    Temat: Wada Inteligo
    Od: "Stiwi" <s...@s...pl>

    Witam

    Do tej pory wydawalo mi sie, ze Inteligo jest
    bezkonkurencyjne, a to za sprawa jakosci
    swiadczonych uslug. O zaletach karty platniczej,
    szczegolowej historii transakcji, uslugach nie trzeba
    chyba wspominac.

    Nie jestem jednak zwolennikiem trzymania duzej
    gotowki na koncie do ktorej podpieta jest karta.
    Jako, ze VE Inteligo place w necie, mam pewne
    obawy, ze ktos gdzies kiedys moglby podebrac
    mi pieniazki z konta ;-)

    Zmierzajac do celu, chcialbym zauwazyc, ze
    idealnym rozwiazaniem bylaby dla mnie mozliwosc
    przelewu pieniedzy z jednego rachunku na drugi
    (z karta) za pomoca WAP. No i tutaj kicha totalna...
    Inteligo niestety nie oferuje przelewu Quick Money
    w systemie WAP, zatem przelew zrealizowany miedzy
    wlasnymi rachunkami wychodzi i przychodzi normalnymi
    sesjami eliksiru...

    Na tym podlozu zdecydowanie wygrywa mBank, gdzie
    jak mnie poinformowano, mozna dokonac za pomoca WAP
    przelewu miedzy np. kontem Emax a Ekonto, zas pieniadze
    w jednej sekundzie pojawia sie na drugim koncie.

    Wedlug mnie jest to duzy plus mBanku, przynajmniej
    z mojej perspektywy.

    Pozdrowienia,
    Sebastian.

  • 2. Data: 2002-03-11 23:11:56
    Temat: Re: Wada Inteligo
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "Stiwi" <s...@s...pl> writes:
> [...]
    > gotowki na koncie do ktorej podpieta jest karta.
    > Jako, ze VE Inteligo place w necie, mam pewne
    > obawy, ze ktos gdzies kiedys moglby podebrac

    Tudzież lepiej nie mieć za wiele na karcie skoro można ją zgubić. Itd.

> [...]
    > w systemie WAP, zatem przelew zrealizowany miedzy
    > wlasnymi rachunkami wychodzi i przychodzi normalnymi

    Nie do końca prawda - te przelewy nie idą elixirem (nie wychodzą nijak
    z banku). Ale są realizowane w tym samym czasie. Co faktycznie stanowi
    poważną wadę.

    Na szczęście można przelewać bezpośrednio przez internet i przez
    telefon (mówiony).

> [...]
    > w jednej sekundzie pojawia sie na drugim koncie.
    >
    > Wedlug mnie jest to duzy plus mBanku, przynajmniej

    Tyle, że delfinkiem w internecie nie zapłacisz. Co najwyżej mbankową
    'kartą do internetu' ale ona kosztuje 20 złotych...

    --
    ( Marcin Kasperski | A reusable framework that is developed by itself will )
    ( http://www.mk.w.pl | probably not be very reusable. (Martin) )

  • 3. Data: 2002-03-12 00:45:30
    Od: "Stiwi" <s...@s...pl>

    > Na szczęście można przelewać bezpośrednio przez internet i przez
    > telefon (mówiony).

    No dobrze, ale przykladowo jestem w sklepie,
    spodobalo mi sie cos co kosztuje sporo kasy, wiec
    potrzebuje przelac pieniadze na rachunek z karta
    za pomoca WAP.

    > Tyle, że delfinkiem w internecie nie zapłacisz. Co najwyżej mbankową
    > 'kartą do internetu' ale ona kosztuje 20 złotych...

    No to mowilem, ze Inteligo znacznie przewyzsza mBank
    jesli chodzi o jakosc oferowanych uslug. Chodzilo mi natomiast
    o zwrocenie uwagi, ze nie mozna za pomoca WAP dokonywac
    przelewu Quick Money miedzy wlasnymi rachunkami.
    To raczej nie ulatwia zycia, bo jak mowilem, nie jestem
    zwolennikiem trzymania duzej gotowki na rachunku z karta
    i nagle potrzebuje pieniedzy, a nie mam dostepu do netu,
    wtedy robie przez WAP przelew na rachunek z karta i po problemie.
    Niestety Inteligo zawiodlo mnie na tym polu.

    Pozdrowienia,
    Sebastian.

  • 4. Data: 2002-03-12 06:22:25
    Od: Krzysztof 'Szary' Kowalski <S...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Mar 2002 01:45:30 +0100, "Stiwi" <s...@s...pl>
    wrote:

    [...]

    >No to mowilem, ze Inteligo znacznie przewyzsza mBank
    >jesli chodzi o jakosc oferowanych uslug.

    Nooo, nie wiem. :-) Jesli ja robie miesiecznie miedzy 20 a 30
    przelewow (tak, tak, tylko domowych tyle mi sie zbiera), to sam
    sobie policz, czy trzymane przecietnie na tego rodzaju kontach
    pieniadze (odsetki) wystarczylyby na oplate przelewow w Inteligo.
    Jak dla mnie jakosc uslug w Inteligo jest denna w zwiazku z tym...

    --
    KK

  • 5. Data: 2002-03-12 06:49:54
    Od: Krzysztof 'Szary' Kowalski <S...@p...onet.pl>

    On Sat, 12 Jan 2002 07:45:06 +0100, "Amehat" <a...@a...net.pl>
    wrote:

    >Uzytkownik "Krzysztof 'Szary' Kowalski" <S...@p...onet.pl>
    >napisal w > > Nooo, nie wiem. :-) Jesli ja robie miesiecznie miedzy 20 a
    >30
    >
    >Mysle iz dla Ciebie nie jest denna jakosc uslug a poziom cen, a to chyba
    >dwie rózne rzeczy.

    Nie, dokladnie jedna rzecz, ktora sie nazywa: 'oferowana usluga',
    i jakosc jej jest dla mnie nie do przyjecia.

    --
    KK

  • 6. Data: 2002-03-12 08:44:56
    Od: "Piotr K." <r...@d...hoga.and-this-too.pl>

    "Stiwi" <s...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > przelewu miedzy np. kontem Emax a Ekonto, zas pieniadze
    > w jednej sekundzie pojawia sie na drugim koncie.

    A jak to wygląda w przypadku obecnie oferowanej wspólnie przez Inteligo i
    Plus GSM aplikacji SIM Tollkit? Czy ktoś juz próbował? Ja mam juz nowa karte
    SIM ale jeszcze nie aktywowaną. Szczerze mowiąc zamówiłem ją dokładnie w tym
    celu (możliwość natychmiastowego zasilenia konta VE) + mozliwość lokalizacji
    najblizszego bankomatu.

    PiK

  • 7. Data: 2002-03-12 09:10:23
    Od: <o...@p...onet.pl>

    > No dobrze, ale przykladowo jestem w sklepie,
    > spodobalo mi sie cos co kosztuje sporo kasy, wiec
    > potrzebuje przelac pieniadze na rachunek z karta
    > za pomoca WAP.

    Bardzo czestko przelewam pieniadze na konto z karta
    bedac juz w sklepie, co prawda uzywam serwisu
    automatycznego a nie WAP'u ale skoro efekt (natychmiastowy
    przelew) jest identyczny to jak mówia w TV:
    "Skoro nie widać roznicy...."

    Pozdrawiam,
    OnLee

  • 8. Data: 2002-03-12 09:33:15
    Od: "Stiwi" <s...@s...pl>

> [...]
    > automatycznego a nie WAP'u ale skoro efekt (natychmiastowy
    > przelew) jest identyczny to jak mówia w TV:

    W przypadku Inteligo, przelew Quick Money
    za pomoca serwisu automatycznego nie jest mozliwy.

    Pozdrowienia,
    Sebastian.

  • 9. Data: 2002-03-12 09:43:42
    Od: <o...@p...onet.pl>

    > W przypadku Inteligo, przelew Quick Money
    > za pomoca serwisu automatycznego nie jest mozliwy.

    fakt, nie ma opcji Quick Money ale jest opcja:
    "przelew miedzy wlasnymi rachunkami"
    a oto chyba Ci glownie chodziło.

    Pozdrawiam,
    OnLee

  • 10. Data: 2002-03-12 09:53:57
    Od: "AmarOK" <s...@w...pl>

> [...]
    > gotowki na koncie do ktorej podpieta jest karta.
    > Jako, ze VE Inteligo place w necie, mam pewne
    > obawy, ze ktos gdzies kiedys moglby podebrac

    zrob sobie subkonto (to nic nie kosztuje) na ktore przelej glowna kase , w
    koncu karta podpieta jest tylko do glownego rachunku, ktory w razie potrzeb
    mozesz zasilac z subkonta