  • 1. Data: 2002-03-12 07:38:54
    Temat: GE Bank Mieszkaniowy
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Interesuje mnie czy ktoś z Was miał już kontakt z GE Bankiem Mieszkaniowym i
    jakie jest Wasze odczucie.

  • 2. Data: 2002-03-12 07:48:19
    Temat: Re: GE Bank Mieszkaniowy
    Od: "vernon" <d...@g...com.pl>

    Ja mialem wziety kredyt. Odczucia bardzo pozytywne, niezbyt wygorowane
    oplaty, nie robia problemow z wojskiem i sa kompetetni.

  • 3. Data: 2002-03-12 08:18:01
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Ja mialem wziety kredyt. Odczucia bardzo pozytywne, niezbyt wygorowane
    > oplaty, nie robia problemow z wojskiem i sa kompetetni.

    > Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Dzięki za informację, pytam się bo słyszałem że mówią klientowi to co chcą
    (czytaj: co im wygodniej przedstawić), a później wychodzą różne dziwne
    sytuacje.

  • 4. Data: 2002-03-12 08:28:42
    Od: "jaca" <j...@b...pl>

    Użytkownik "vernon" <d...@g...com.pl> napisał w wiadomości
    > Ja mialem wziety kredyt. Odczucia bardzo pozytywne, niezbyt wygorowane
    > oplaty, nie robia problemow z wojskiem i sa kompetetni.

    ok, opłaty niezbyt wygórowane, ale to oprocentowanie , naprawdę jest wiele
    banków dużo tańszych

    jacek

  • 5. Data: 2002-03-12 08:34:04
    Od: "vernon" <d...@g...com.pl>

    Wtedy jak ja bralem kredyt, to tam byl najmniejejszy procent

  • 6. Data: 2002-03-12 08:34:15
    Od: "jaca" <j...@b...pl>

    > Wtedy jak ja bralem kredyt, to tam byl najmniejejszy procent

    w takim razie duuużo się pozmieniało

    jacek

  • 7. Data: 2002-03-12 08:53:13
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Wtedy jak ja bralem kredyt, to tam byl najmniejejszy procent

    > Użytkownik "jaca" <j...@b...pl> napisał w wiadomości

    > wiele

    Muszę Wam powiedzieć, że od pewnego czasu bacznie śledzę poczynania tego banku
    (jako potencjalny klient). I odczucia mam bardzo mieszane. OK obsługa
    profesjonalna i miła, ale polityka informacyjna banku do luftu. Poza tym mam
    wrażenie, że ciągle starają się grać z klientem w kulki: mało dokumentów, tamto
    bez opłat, szybko załatwimy... A jak przychodzi do konkretów to mam wrażenie,
    że robią ze mnie balona i boją się wprost edukować klienta w sposób rzetelny
    (jeśli by ktoś pytał o przykłady to służę).

  • 8. Data: 2002-03-12 09:20:40
    Od: "Robert Jaskula" <R...@a...com>

    <m...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    rzetelny
    > (jeśli by ktoś pytał o przykłady to służę).

    Przyczepilbym sie do profesjonalizmu obslugi...
    W zeszlym roku chcialem wziac w GE kredyt hipoteczny. Pan z obslugi obejrzal
    wszystkie dokumenty i mowi, ze nie powinno byc najmniejszych problemow z
    kredytem na 100% wartosci mieszkania. Ale nagle okazalo sie, ze trzeba
    wycenic mieszkanie. Po wycenie (jakies 90% ceny zakupu), pan powiedzial, ze
    nie ma problemu, zalatwi sie dodatkowo kredyt na remont w kwocie okolo 5-10%
    (co w sumie daloby 95-100%).
    Dokumenty poszly do centrali...
    I co sie okazalo?
    Dostalem ~67%. Dlaczego? Bo oprocz glownej pracy, byla tez dodatkowa, a ta
    nie wymagala wyzszego wyksztalcenia a to powodowalo, ze nie kwalifikowalem
    sie na kredyt dla "mlodych profesjonalistow".
    I tyle.
    Ogolnie mam zle odczucia. Czesciowo zapewne dlatego, ze kredytu nie dostalem
    (w satysfakcjonujacej mnie kwocie), ale bardziej dlatego, ze pan z obslugi w
    zadnym momencie nie widzial najmniejszych problemow...
    ____________
    Robert Jaskula
    R...@a...com

  • 9. Data: 2002-03-12 09:38:23
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > R...@a...com
    >
    > Czyli potwierdza się: nie wszystko złoto co się świeci (albo blaknie). Mnie
    zwaliła ich reklama kredytu konsolidacyjnego: "już od 11,9% w Euro" - kurcze
    albo ja mam inną miarę wartości albo dla GE 11,9% (w Euro) to
    rzeczywiście "tylko". A oprócz tego:
    1. Nie mają kasy, czyli nie mogę im przynieść pieniędzy na spłatę kredytu w
    zębach, wniosek: koszty za przelewy,
    2. Jak się ich zapytać o koszty przewalutowania to odpowiedzą z błogim
    uśmiechem: oczywiście bez kosztów. A prawda - o której zresztą wiedzą, ale
    nieborakom nie mówią - jest taka, że w sądzie wieczystoksięgowym trzeba
    wykreślić starą hipotekę i wpisać nową, wniosek: koszty dodatkowe (oni
    oczywiście powiedzą, że nie płaci się u nich - wstręciuszki).

  • 10. Data: 2002-03-12 11:49:59
    Od: "vernon" <d...@g...com.pl>

    Ale ktory bank za Ciebie zalatwi wpis i wykreslenie z KW?