  • 11. Data: 2002-03-12 19:13:50
    Temat: Re: Wada Inteligo
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "Stiwi" <s...@s...pl> writes:

    > No dobrze, ale przykladowo jestem w sklepie,
    > spodobalo mi sie cos co kosztuje sporo kasy, wiec
    > potrzebuje przelac pieniadze na rachunek z karta
    > za pomoca WAP.

    No toż mówię. Używasz tego samego telefonu, tylko nie via WAP a via
    zwykły call-centre (wystarczy pogawędzić z automatem). Co prawda w
    chwili gdy trzeba naraz słuchać tekstu wygłaszanego z komórki i
    wyciągać zdrapki wolałbym być czterorękim szympansem ale daje się tak
    przelew zrobić i nieraz mi się to zdarzyło.

    > No to mowilem, ze Inteligo znacznie przewyzsza mBank
    > jesli chodzi o jakosc oferowanych uslug. Chodzilo mi natomiast
    > o zwrocenie uwagi, ze nie mozna za pomoca WAP dokonywac
    > przelewu Quick Money miedzy wlasnymi rachunkami.
    > To raczej nie ulatwia zycia, bo jak mowilem, nie jestem
    > zwolennikiem trzymania duzej gotowki na rachunku z karta
    > i nagle potrzebuje pieniedzy, a nie mam dostepu do netu,
    > wtedy robie przez WAP przelew na rachunek z karta i po problemie.
    > Niestety Inteligo zawiodlo mnie na tym polu.

    Zadzwoń do nich i o tym powiedz. Może ktoś się obudzi.

    Przy okazji: ktoś wie jak jest w wersji STK?

    --
    ( Marcin Kasperski | Królik to brzmi dumnie! Wszystko dla szympansa! )
    ( http://www.mk.w.pl | Chomikiem jestem, wszystko mi wolno! (Mrożek) )

  • 12. Data: 2002-03-12 20:18:04
    Od: "Stiwi" <s...@s...pl>

> [...]
    > wyciągać zdrapki wolałbym być czterorękim szympansem ale daje się tak
    > przelew zrobić i nieraz mi się to zdarzyło.

    Ok, dzieki. Nie wiedzialem ze w serwisie autoamtycznym mozna
    przelewac pieniadze miedzy wlasnymi rachunkami. Aczkolwiek
    wolalbym poprzez WAP :) W Inteligo nie potrafiono powiedziec
    kiedy i czy w ogole bedzie mozliwosc dokonania przelewu
    Quick Money.

    Pozdrowienia,
    Sebastian.

  • 13. Data: 2002-03-12 21:47:56
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "Stiwi" <s...@s...pl> writes:

    > Ok, dzieki. Nie wiedzialem ze w serwisie autoamtycznym mozna
    > przelewac pieniadze miedzy wlasnymi rachunkami.

    Ano, można. Tylko trzeba pamietać, że wymaga to podania TANu - czyli
    trzeba te ostatnie mieć przy sobie (de facto najwygodniej jest zdrapać
    jeszcze przed zadzwonieniem i zapamiętać albo jakoś trzymać w sposób
    widoczny, zdrapywanie później jest z deka niewygodne).

    I tak jak mówiłem: być może można zrobić przlew między własnymi
    rachunkami przez STK ale nie jestem pewien (flashowe demo powinno
    odpowiedzieć). To by 'w uzyciu' było bardzo do WAPu zbliżone.

    --
    ( Marcin Kasperski | A reusable framework that is developed by itself will )
    ( http://www.mk.w.pl | probably not be very reusable. (Martin) )

  • 14. Data: 2002-03-12 23:30:44
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
    > I tak jak mówiłem: być może można zrobić przlew między własnymi
    > rachunkami przez STK ale nie jestem pewien (flashowe demo powinno
    > odpowiedzieć). To by 'w uzyciu' było bardzo do WAPu zbliżone.

    IMO: wygodniejsze. WAP mnie dobrowadza do szewskiej pasji, mówiąc
    szczerze. Zwłaszcza polskie strony (dlaczego łatwiej jest grać
    w wisielca w serwerem w UK niż zrobić przelew w polskim banku?).

    --
    Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
    k...@b...tk otwarte okna"

  • 15. Data: 2002-03-13 08:55:56
    Od: "Piotr K." <r...@d...hoga.and-this-too.pl>

    "Marcin Kasperski" <M...@a...waw.pl> wrote in message
    > I tak jak mówiłem: być może można zrobić przlew między własnymi
    > rachunkami przez STK ale nie jestem pewien (flashowe demo powinno
    > odpowiedzieć). To by 'w uzyciu' było bardzo do WAPu zbliżone.

    STK ma opcję Quick Money z ktorej mozna skorzystać, aczkolwiek nieco mniej
    wygodnie niż "przelew między własnymi rachunkami" (trzeba pamiętac numery
    swoich rachunków)

    PiK