  • 11. Data: 2003-11-27 14:45:19
    Temat: Re: WSZYSTKIE BANKI TO GOWNO... :/ [dlugie]
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Zero wydatków? Żyjesz powietrzem?
    Też bym się zastanowił nad udzieleniem kredytu.

  • 12. Data: 2003-11-27 14:54:31
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Mr.Jack" <m...@n...com> writes:

    > Wkurzylem sie. Obdzwonilem kilkanascie bankow. W wiekszosci z nich pracuja
    > niekompetentni ludzie - nie wiedza gdzie przelaczac, jak i po co. Panuje
    > dezinformacja - infolinie mowia jedno, oddzialy drugie. Chcialem prosty
    > kredyt - 2500 zl. Okazuje sie, ze czlowiek zarabiajacy 2000 netto ma 0%
    > szans na uzyskanie nawet tak smiesznej kwoty.

    Tzw. kredyt odnawialny w PKOBP powinienes dostac bez problemu. Tylko
    trzeba miec u nich konto od 3 miesiecy, albo przeniesc konto z
    historia z innego banku.

    MJ

  • 13. Data: 2003-11-27 20:00:49
    Od: RAdek <r...@b...emarketing.pl>

    Witaj Mr.Jack,

    W Twoim liście datowanym 27 listopada 2003 (14:12:02) można przeczytać:

    MJ> kredyt - 2500 zl. Okazuje sie, ze czlowiek zarabiajacy 2000 netto ma 0%

    MJ> wolne.... Wczesniej Mbank zaproponowal smieszne pieniadze w kredycie
    MJ> odnawialnym, mimo ze od ponad 3 lat jestem ich klientem i wplacal regularnie
    MJ> niemale pieniadze. Po VW Przenioslem do Reiffeisenu, tez obiecywali ze

    Mam konto w mBanku już jakiś czas, i przez ten czas było to moje 2
    konto. żadnych regularnych wpłat, często pustki na koncie.
    Zadzwoniłem, zadeklarowałem 1000 zł co miesiąc i dostałem kredyt
    odnawialny 5000 zł. Procedura trochę trwa (poczta) i kosztuje 50 zł.
    Żadnych innych problemów.

    Inna rzecz to był "kredyt na telefon" w citi. Wydawało mi się, że "na
    telefon" = szybko. Okazało się, że "na telefon" = "zamów wniosek,
    który przyślemy ci pocztą, rozpatrzymy podanie za 2 tygodnie" :)

    --
    Pozdrowienia,
    RAdek

  • 14. Data: 2003-11-27 20:16:27
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-11-27 21:00, Użytkownik RAdek napisał:

    > Inna rzecz to był "kredyt na telefon" w citi. Wydawało mi się, że "na
    > telefon" = szybko. Okazało się, że "na telefon" = "zamów wniosek,
    > który przyślemy ci pocztą, rozpatrzymy podanie za 2 tygodnie" :)

    Teoretycznie jest to 7 dni roboczych, w praktyce okolo 4 :)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 15. Data: 2003-11-28 10:30:00
    Od: "MacGregor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mr.Jack" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > Volkswagen Bank - obiecali kredyt w ciagu 2 dni. W oddziale warszawskim
    > panie łaske mi robily przynoszac wniosek. Po 4 dniach bez odzewu sam
    Co prawda na samochód, ale miałem 50 k na nastepny dzień gotowe.
    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 16. Data: 2003-11-28 15:04:43
    Od: "slovek" <s...@t...pl>

> [...]
    > Zadzwoniłem, zadeklarowałem 1000 zł co miesiąc i dostałem kredyt
    > odnawialny 5000 zł. Procedura trochę trwa (poczta) i kosztuje 50 zł.
    Fuksiarz, mnie odrzucili bo nie mam umowy na >= 1rok
    choć mam stale wplywy + chyba 4tą umowę u jednego pracodawcy
    a ktoś kto ma umowe o dzielo dostanie taki kredyt !!! (wystarczy
    zaswiadczenie za 6mies wstecz!!!)
    ach te regulaminy...

    slovek

  • 17. Data: 2003-11-29 23:00:28
    Od: "WIT" <wtur@USUN_TO.gazeta.pl>

    Grzegorz wrote:
    > mysle, ze to sa uroki mieszkania we stolycy... ;-)
    > przypuszczam, ze w kazdym innym miescie bys dostal ten kredyt

    No bez przesady.
    Ja dostalem bez problemu w BPH w zeszlym roku 7700 kredytu (12 mies (w
    grudniu ostatnia rata :-) rata ~650 zeta, i w sierpniu tego roku wzialem
    kolejne 4500 (rata 375).

    Mam tez linie kredytowa w rachunku (>5k)

    Bez zadnych poreczycieli, zabezpieczen. Nawet nie chceili zaswiadczenia o
    zarobkach, bo pensja wplywa na konto.
    A na dodatek mam 24 lata, czyli razcej ryzykowny wiek jak na
    kredytobiorce...

    --
    Pozdrawiam,
    ________________________________

  • 18. Data: 2003-11-29 23:01:38
    Od: "WIT" <wtur@USUN_TO.gazeta.pl>

    Artur Czeczko wrote:
    > iii tam, ja jakieś 2 lata temu dostałem kredyt na ok. 4k zł
    > bez poręczycieli, w ciągu kilku dni, bez większego
    > zamieszania w BPH PBK SA. Zdaje się, że to było
    > w ramach promocji "Po prostu". To fakt, że już od kilku
    > lat byłem klientem tego banku.

    Ja to samo. Porzyczka po prostu. Klientem banku jestem od 7 lat...

    --
    Pozdrawiam,
    ________________________________

  • 19. Data: 2003-11-29 23:02:44
    Od: "WIT" <wtur@USUN_TO.gazeta.pl>

    Adam Gentler wrote:
    > Zero wydatków? Żyjesz powietrzem?
    > Też bym się zastanowił nad udzieleniem kredytu.

    Ja tez podawalem 0 wydatkow, bo mieszkam ze starymi
    I kredyt dostalem

    --
    Pozdrawiam,
    ________________________________

  • 20. Data: 2003-12-04 10:17:21
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@h...us>

    Pewna osoba, czyli Mr.Jack
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    (...)

    > Czy czlowiek w tym kraju musi zarabiac
    > 100000 zl, zeby dostac 2500 zl kredytu?

    Jakbyś wiedział za jakie wpływy dostałem 3000 kredytu odnawialnego
    w mBanku, to dopiero byś się zdenerwował ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.us