  • 1. Data: 2003-11-27 09:08:24
    Temat: Lista największych banków w Europie Środkowo-Wschodniej poszukiwana
    Od: "Piter" <p...@o...pl>

    Cześć,
    czy ktoś z Was wie gdzie mógłbym to znaleźć.....taki w miarę aktualny
    ranking?
    Pozdr.

  • 2. Data: 2003-11-27 09:29:46
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piter" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć,
    > czy ktoś z Was wie gdzie mógłbym to znaleźć.....taki w miarę aktualny
    > ranking?
    > Pozdr.

    wydaje mi się, że była publikowana w ostatnim numerze The Banker, w
    pierwszej dziesiatce, bylo szesc polskich banków, pisala o tym Rzepa.

    Pozdrawiam
    Karolina

  • 3. Data: 2003-11-27 09:39:42
    Od: "Piter" <p...@o...pl>

    Tak, pamiętam to tylko problem polega na tym, że nie mam dostępu do archiwum
    RP.

  • 4. Data: 2003-11-27 11:22:51
    Od: "Tomasz Chojecki" <t...@p...onet.pl>

    > Tak, pamiętam to tylko problem polega na tym, że nie mam dostępu do
    archiwum
    > RP.

    To znajdź 'The banker' - na pewno jest w czytelni NBP-u.

  • 5. Data: 2003-11-27 11:23:28
    Od: "Tomasz Chojecki" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piter" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Tak, pamiętam to tylko problem polega na tym, że nie mam dostępu do
    archiwum
    > RP.

    albo idź do pierwszej lepszej czytelni prasy!!!

  • 6. Data: 2003-11-27 19:14:37
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Karolcia <c...@p...onet.pl> wrote:
    > wydaje mi się, że była publikowana w ostatnim numerze The Banker, w
    > pierwszej dziesiatce, bylo szesc polskich banków, pisala o tym Rzepa.

    + jeszcze mozna poprzegladac gazete Euromoney.

  • 7. Data: 2003-11-27 19:51:09
    Od: RAdek <r...@b...emarketing.pl>

    Witaj Karolcia,

    W Twoim liście datowanym 27 listopada 2003 (10:29:46) można przeczytać:

    K> Użytkownik "Piter" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    >>
    K> wydaje mi się, że była publikowana w ostatnim numerze The Banker, w
    K> pierwszej dziesiatce, bylo szesc polskich banków, pisala o tym Rzepa.

    He he. Właśnie zajrzałem na stronę:
    http://thebanker.pressflex.com/news/categoryfront.ph
    p/id/133/Awards.html

    Jako najlepszy bank polski został wybrany: Bank Handlowy w Warszawie.
    A mi się wydawało, że jest już CitiHandlowy

    --
    Pozdrowienia,
    RAdek

  • 8. Data: 2003-11-27 20:22:38
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RAdek" <r...@b...emarketing.pl> wrote in message
    ..

    > Jako najlepszy bank polski został wybrany: Bank Handlowy w Warszawie.
    > A mi się wydawało, że jest już CitiHandlowy

    Masz racje... wydawalo ;)

    Maciej

  • 9. Data: 2003-11-27 20:28:09
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-11-27 20:51, Użytkownik RAdek napisał:

    > Jako najlepszy bank polski został wybrany: Bank Handlowy w Warszawie.
    > A mi się wydawało, że jest już CitiHandlowy

    Nie ma takiego banku. Jest Bank Handlowy w Warszawie S.A. a Citibank
    Handlowy to tylko "marka" Sektora Bankowosci Detalicznej BH (teraz to
    jest "Pion Bankowosci Detalicznej") ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 10. Data: 2003-11-28 08:44:20
    Od: RAdek <r...@w...emarketing.pl>

    CZeść

    Dnia 27 listopada 2003 w pewnym liście napisane było:

    MN> Nie ma takiego banku. Jest Bank Handlowy w Warszawie S.A. a Citibank
    MN> Handlowy to tylko "marka" Sektora Bankowosci Detalicznej BH (teraz to
    MN> jest "Pion Bankowosci Detalicznej") ;)

    hm. A Citibank Polska został?
    BTW. To jak było z tymi bankami: kupienie czy połączenie?

    --
    Pozdrawiam RAdek

    hasło na dziś:
    Przysłowia polskie: Nie taka kobieta straszna, jak się umaluje.