  • 1. Data: 2003-11-27 13:26:24
    Temat: mBank schodzi na psy :(
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>

    Witam
    Nie bede tu opisywal wszystkich moich perypetii bo nie mam na to czasu ani
    ochoty, ale chcialem jedynie powiedziec, ze jestem coraz mnie zadowolony z
    dzialania tego banku.
    Gdy zakladalem rachunek wszystkie operacje wykonywane byly szybko i
    sprawnie. Obecnie jesli nie wykonam conajmniej 5-6 telefonow w tygodniu to
    moja sprawa stoi w miejscu.
    Przeksztalcalem rachunek z indywidualnego we wspolny (jedna z operacji jakie
    ostatnio zlecalem) i ... a to nie bylo danych mojej zony w systemie(dane w
    systemie byly juz od bardzo dawna, poniewaz zona miala karte bankomatowa), a
    to okazuje sie, ze mimo iz rachunek dawno zostal przeksztalcony we wspolny,
    mlinka nie moze przyjac dyspozycji podwyzszenia limitu, bo w kalkulatorze sa
    stare dane. Pani proponuje termin nastepnego telefonu za tydzien !! Okazuje
    sie jednak, ze w efekcie okazania mojej irytacji wszystko dziala juz
    nastepnego dnia.
    Ale tak naprawde ja nie chce sie denerwowac dzwoniac do wlasnego banku,
    wystarczy mi stresu na codzien.
    Tak na marginesie. Na karte bankomatowa czekam juz od 07.11.2003r i
    oczywiscie nadal nic.

    Łukasz

  • 2. Data: 2003-11-27 13:32:03
    Temat: Re: mBank schodzi na psy :(
    Od: "Harry Zimm" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Łukasz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak na marginesie. Na karte bankomatowa czekam juz od 07.11.2003r i
    > oczywiscie nadal nic.

    Witam ja jak narazie jestem zadowolony. Kartę otrzymałem do e-konta w ciągu
    6 dni od zamówienia. Przelewy realizują mi wten sam dzień do innego banku.
    Jak narazie nie miałem problemów, a może zbyt mało wymagam;-) Jedyne co
    wkurza to czas jaki zakłada się konto. Pozdrawiam HZ

  • 3. Data: 2003-11-27 13:41:01
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > Jak narazie nie miałem problemów, a może zbyt mało wymagam;-) Jedyne co
    > wkurza to czas jaki zakłada się konto. Pozdrawiam HZ

    Nie generalizuje, ze caly mechanizm dzialania banku jest zly.
    Jesli chodzi o zlecenia, przelewy to rowniez nie mam nic do zarzucenia.
    Chodzi mi o operacje ktore wymagaja kontaku z mlinia. Czas oczekiwania na
    reakcje z ich strony jest po prostu koszmarnie dlugi :(

    Kurier z dokumentami do przeksztalcenia rachunku, przyjechal po 3 pilnym
    ponagleniu, mimo ze zapewniano nas wielokrotnie, ze dzis badz nastepnego
    dnia (za kazdym razem gdy dzwonilem) ktos z mBanku sie z nami skontaktuje.
    Bzdura. Jestem po prostu zawiedziony i zly.

    Łukasz

  • 4. Data: 2003-11-27 14:33:55
    Od: "Zibi" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Łukasz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak na marginesie. Na karte bankomatowa czekam juz od 07.11.2003r i
    > oczywiscie nadal nic.

    Fakt że pewne operacje trwają długo ale każdy bank ma coś "za uszami" -
    szukaj idealnego banku, zyczę powodzenia.
    Biorąc pod uwagę możliwości jakie oferuje bank i koszty - pewnie jeden z
    najlepszych

    Zibi

  • 5. Data: 2003-11-27 17:41:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Thu, 27 Nov 2003 15:33:55 +0100, "Zibi" <n...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    >szukaj idealnego banku, zyczę powodzenia.
    >Biorąc pod uwagę możliwości jakie oferuje bank i koszty - pewnie jeden z

    Niestety, wraz z coraz większą ilością produktów jakość mBanku spada.
    Wygląda na to, że wejście na rynek było dobrze przemyślane, a produkty
    jakie wtedy oferował były dobrze oprocedurowane. Teraz niestety
    zamiast przemyślanej obsługi wciskane są knoty proceduralne...
    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2003-11-28 12:40:36
    Od: "slovek" <s...@t...pl>

> [...]
    > jakie wtedy oferował były dobrze oprocedurowane. Teraz niestety
    > zamiast przemyślanej obsługi wciskane są knoty proceduralne...

    Zgadzam sie!!!
    Właśnie jestem wkurzony tym, że nie moge wziąć u nich kredytu odnawialnego
    (na podstawie historii mBanku).
    Powód - moja umowa o prace jest zbyt krótka (jest jeszcze przez 7 miesiecy),
    po niej bedzie nastepna, ale jestem niewiarygodny w oczach ich Analityków
    (...)
    Natomiast ktoś kto jest na umowe o dzielo dostanie - wystarczy ze da
    zaswiadczenie o zarobkach za ostatnie 6mies. Jakoś nie widze różnicy miedzy
    mną a taką osobą - tyle ze Ja nic nie zalatwie ... (ja mam umowe na nastepne
    miesiace, a ktos taki nie). Chciałbym zostać potraktowany jako taka osoba -
    ale nie da sie ...
    Poza tym wkurzający jest brak innych mozliwosci zabezpieczenia takiego
    kredytu, oraz brak mozliwosci zawarcia umowy na krótszy okres (np. 6mies :)

    Oczywiscie zasłaniają się regulaminem ...
    Mysle ze nie bede juz zachwalal tego banku - choc do tej pory bylem
    zadowolony.
    Szkoda, ze na to konto splywala wyplata, bo teraz w innym banku zeby
    uruchomic np. debet, musze przeniesc wyplate na min 3mies., czyli 3mies w
    d....

    slovek