  • 1. Data: 2003-11-27 13:02:45
    Temat: Konto studenckie..
    Od: "m@ks" <m...@t...pl>

    Jaki bank polecilibyście na założenie konta studenckiego...
    Myślałem o mBanku ale widzę sporo opinii negatywnych na jego temat...

    pozdrawiam..

  • 2. Data: 2003-11-27 13:05:19
    Temat: Re: Konto studenckie..
    Od: "michał" <m...@g...pl>

    > Jaki bank polecilibyście na założenie konta studenckiego...
    > Myślałem o mBanku ale widzę sporo opinii negatywnych na jego temat...

    inteligo..

    pzdr,
    michal

  • 3. Data: 2003-11-27 13:08:12
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik "michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > inteligo..

    Jedno i drugie. Samo Inteligo może być drogie, jak na kieszeń studenta ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-11-27 13:20:41
    Od: "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl>

    > Myślałem o mBanku ale widzę sporo opinii negatywnych na jego temat...

    Zalozenie nic nie kosztuje (no moze troche cierpliwosci) Wiec zaloz
    (najlepiej jednoczesnie mBank, Inteligo, VW), przekonaj sie sam, tak bedzie
    najlepiej.

    GP

  • 5. Data: 2003-11-27 16:17:06
    Od: "michał" <m...@g...pl>

    > Jedno i drugie. Samo Inteligo może być drogie, jak na kieszeń studenta
    ;-)))

    Ty sie juz o to nie martw..... ;)

    pzdr,
    michal

  • 6. Data: 2003-11-27 16:42:49
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > ;-)))
    >
    > Ty sie juz o to nie martw..... ;)

    Nie martwię się-przestrzegam ;-))) Bo: jak nie potrzymasz minimum stówy
    przez miesiąc to 4,99 PLN za konto Cie skasują ;-))) Za kartę 0,99 PLN
    miesięcznie. Za każdy przelew 0,99 PLN. Jak nie wyłączysz powiadamiania
    SMSami po 2 miesiącach to następne 3,99 bodajże ;-))) Trzeba się pilnować
    ;-)) A % marne.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-11-27 19:32:29
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    m@ks <m...@t...pl> napisał(a):

    > Jaki bank polecilibyście na założenie konta studenckiego...
    > Myślałem o mBanku ale widzę sporo opinii negatywnych na jego temat...
    >
    > pozdrawiam..

    mBank lub MultiBank(jeśli wolisz placówki)
    +Inteligo

    Pozdrawiam

    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl