  • 1. Data: 2003-11-27 13:12:02
    Temat: WSZYSTKIE BANKI TO GOWNO... :/ [dlugie]
    Od: "Mr.Jack" <m...@n...com>

    Wkurzylem sie. Obdzwonilem kilkanascie bankow. W wiekszosci z nich pracuja
    niekompetentni ludzie - nie wiedza gdzie przelaczac, jak i po co. Panuje
    dezinformacja - infolinie mowia jedno, oddzialy drugie. Chcialem prosty
    kredyt - 2500 zl. Okazuje sie, ze czlowiek zarabiajacy 2000 netto ma 0%
    szans na uzyskanie nawet tak smiesznej kwoty. Taki BISE zada nawet 2 (!!!!!)
    poreczycieli. Polowa bankow zada przynajmniej jednego poreczyciela, niektore
    w ogole nie widza zdolnosci kredytowej (2000 netto , zero wydatkow, kat. D).
    Terminy rozpatrzenia wnioskow sa horendalne - 2 tygodnie to GRUBA przesada
    na przeczytanie paru dokumentow i zadzwonienie do pracodawcy.

    Volkswagen Bank - obiecali kredyt w ciagu 2 dni. W oddziale warszawskim
    panie łaske mi robily przynoszac wniosek. Po 4 dniach bez odzewu sam
    musialem sie przypomniec. 5 dnia pani stwierdzila, ze dzwonila na zupelnie
    inny numer niz podalem na formularzu (sprawdzala na 913, a firma ma tel. w
    Sferii....) i miala dzwonic nastepnego dnia do US i sie ze mna kontaktowac.
    Nastepnego dnia cisza - dzwonie do banku, okazuje sie, ze pani wziela
    wolne.... Wczesniej Mbank zaproponowal smieszne pieniadze w kredycie
    odnawialnym, mimo ze od ponad 3 lat jestem ich klientem i wplacal regularnie
    niemale pieniadze. Po VW Przenioslem do Reiffeisenu, tez obiecywali ze
    bedzie szybko. Dopiero po 5 dniach od zlozenia wniosku w internecie
    zadzwonil kurier i umowilismy sie. Papiery od kuriera do banku dotarly po 3
    dniach. Po 2 tygodniach od dostarczenia papierow dowiedzialem sie
    telefonicznie (ja zadzwonilem!), ze wniosek zostal odrzucony i dostane
    informacje w liscie. Kur... Na list czekalem kolejny tydzien, zadnego powodu
    nie bylo - napisali, ze nie dostane i tyle.

    Poszedlem do Deutsche Banku - wymagaja poreczyciela. Poszedlem do
    EuroBanku - nie mam zdolnosci kredytowej. Poszedlem do Lukasa - to samo. NO
    SZLAG MNIE TRAFI! Czy czlowiek w tym kraju musi zarabiac 100000 zl, zeby
    dostac 2500 zl kredytu?

    --
    Jacek "Mr.Jack" Sawicki
    Internetowy Magazyn Motocykl

  • 2. Data: 2003-11-27 13:16:26
    Temat: Re: WSZYSTKIE BANKI TO GOWNO... :/ [dlugie]
    Od: "Grzegorz" <g...@U...pl>

    mysle, ze to sa uroki mieszkania we stolycy... ;-)
    przypuszczam, ze w kazdym innym miescie bys dostal ten kredyt

    pozdrawiam
    Grzegorz

  • 3. Data: 2003-11-27 13:27:46
    Temat: Odp: WSZYSTKIE BANKI TO GOWNO... :/ [dlugie]
    Od: "Krzysiek" <z...@p...onet.pl>

    a może BIK?

  • 4. Data: 2003-11-27 13:30:06
    Od: "Mr.Jack" <m...@n...com>

    Użytkownik "Krzysiek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > a może BIK?

    BIK?

  • 5. Data: 2003-11-27 13:31:12
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Ano BIK ;-))) www.bik.pl

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-11-27 13:44:07
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ano BIK ;-))) www.bik.pl

    Ale co BIK? ;) ze niby udzielaja informacji o najlepszych kredytach
    potencjalnym kredytobiorcom? :)

    sq

  • 7. Data: 2003-11-27 13:45:31
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "Mr.Jack" <m...@n...com> writes:

> [...]
    > kredyt - 2500 zl. Okazuje sie, ze czlowiek zarabiajacy 2000 netto ma 0%
    > szans na uzyskanie nawet tak smiesznej kwoty.

    Głupie pytanie: a sprawdzałeś, czy Ci jakieś PKO, Lukas albo inny
    Raiffeisen nie da karty kredytowej z takim limitem?

  • 8. Data: 2003-11-27 13:48:20
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    "Grzegorz" <g...@U...pl> wrote in message
    > mysle, ze to sa uroki mieszkania we stolycy... ;-)
    > przypuszczam, ze w kazdym innym miescie bys dostal ten kredyt

    iii tam, ja jakieś 2 lata temu dostałem kredyt na ok. 4k zł
    bez poręczycieli, w ciągu kilku dni, bez większego
    zamieszania w BPH PBK SA. Zdaje się, że to było
    w ramach promocji "Po prostu". To fakt, że już od kilku
    lat byłem klientem tego banku.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 9. Data: 2003-11-27 14:15:24
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Ale co BIK? ;) ze niby udzielaja informacji o najlepszych kredytach
    > potencjalnym kredytobiorcom? :)

    No wysil się i pomyśl, dlaczego przywoływany jest BIK w kontekście klienta,
    któremu kredytu odmówiło dużo banków. No? Świta coś ;-)) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-11-27 14:29:45
    Od: Przemysław Kowalik <p...@u...com.pl>

    Marcin Kasperski wrote:

    > Głupie pytanie: a sprawdzałeś, czy Ci jakieś PKO, Lukas albo inny
    > Raiffeisen nie da karty kredytowej z takim limitem?

    Jeżeli człowiek potrzebuje _gotówki_ to karta kredytowa IMHO nie jest
    dobrym pomysłem.... No chyba, że inaczej się nie da.

    Przemek