  • 1. Data: 2006-09-16 19:10:49
    Temat: Re: Omijajcie ten bank bardzo szerokim łukiem
    Od: "denon2000" <d...@o...pl>

    Krociech wrote:
    > To jest bank dobry dla dzieci, którym rodzice wpłacają co miesiąc 200 zł
    > kieszonkowego, a one chwalą się koleżankom i kolegom, że mają już prawdziwą
    > kartę bankomatową.
    >
    > Moja sytuacja wygląda bardzo podobnie: konto od 5 lat, comiesięczne wpływy
    > rzędu kilku tysięcy złotych, a przy próbie wzięcia kredytu hipotecznego
    > traktuje się mnie jak ostatniego śmiecia.
    >
    > --

    mi nie pozostaje nic innego jak podwierdzić "elastyczność" mbanku.

    Tak naprawdę to przy tym banku trzymają mnie wyłącznie hasła
    sms'owe. Jeżeli ktoś zna bank który stosuje podobny sposób
    autoryzacji to będę wdzięczny za podpowiedź.

  • 2. Data: 2006-09-16 20:55:03
    Od: "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl>

    denon2000 wrote:
    > Tak naprawdę to przy tym banku trzymają mnie wyłącznie hasła
    > sms'owe. Jeżeli ktoś zna bank który stosuje podobny sposób
    > autoryzacji to będę wdzięczny za podpowiedź.

    BPH :-)

    --
    ArturO (małpa) edu (kropka) com (dot) pl

  • 3. Data: 2006-09-16 21:09:32
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    denon2000 napisał(a):

> [...]

    > sms'owe. Jeżeli ktoś zna bank który stosuje podobny sposób
    > autoryzacji to będę wdzięczny za podpowiedź.

    Multibank też stosuje.

    --
    Wojciech Bancer

  • 4. Data: 2006-09-17 07:40:04
    Od: Michal <s...@j...be>

    On 16 Sep 2006 12:10:49 -0700, denon2000 wrote:

    > Tak naprawdę to przy tym banku trzymają mnie wyłącznie hasła
    > sms'owe. Jeżeli ktoś zna bank który stosuje podobny sposób
    > autoryzacji to będę wdzięczny za podpowiedź.

    BZ WBK

    Michał