  • 1. Data: 2004-04-20 12:37:12
    Temat: W którym banku pozyczka/kredyt
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Witam,

    Mam pytanko - moja mama zadzwoniła wczoraj do mnie z pytaniem w którym banku
    najkorzystniej wziąć pożyczkę/kredyt [mama rencistka]. Kompletnie się nie
    orientuję - sama jestem użytkowniczką "żubrzego" PEKAO ale nie jest to chyba
    bank wart polecenia ze względu na koszty. Czy możecie zaproponować coś
    innego?

    Dziękuję z góry

    HaNkA

    PS. Googlam archiwum ale nie znalazłam jeszcze odpowiedzi chwilowo myslę o
    LUKAS BANKU

  • 2. Data: 2004-04-20 12:41:34
    Temat: Re: W którym banku pozyczka/kredyt
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> wrote:
    > PS. Googlam archiwum ale nie znalazłam jeszcze odpowiedzi chwilowo
    > myslę o LUKAS BANKU

    Dla rencisotw ostatnio Eurobank przygotowal jakies oferty.
    Ale uwaga czy Lukas czy Eurobank - to sa drogie banki - aczkolweik z
    uzyskaniem kredytu nie bedzie klopotow

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-04-20 13:27:07
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Grupowicz "HaNkA ReDhUnTeR", używający adresu <hanka.redhunter@[BEZ
    TEGO]interia.pl>
    napisał:
> [...]
    > Kompletnie się nie orientuję - sama jestem użytkowniczką "żubrzego"
    > PEKAO ale nie jest to chyba bank wart polecenia ze względu na koszty.

    PKO BP - wbrew wszelkim pozorom, ewentualnie jakis SKOK jesli nie chodzi o
    duza sume. Dodatkowo przy nastepnej pozyczce mozna wtedy liczyc na
    preferencyjny upust/nizsza prowizje/oprocentowanie.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 4. Data: 2004-04-20 13:46:36
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c638c4$3vo$1@news.onet.pl...

    > PKO BP - wbrew wszelkim pozorom, ewentualnie jakis SKOK jesli nie chodzi o
    > duza sume. Dodatkowo przy nastepnej pozyczce mozna wtedy liczyc na
    > preferencyjny upust/nizsza prowizje/oprocentowanie.

    SKOK to chyba tylko na Śląsku a mama w Krakowie

    HaNkA

  • 5. Data: 2004-04-20 18:15:09
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:

    > SKOK to chyba tylko na Śląsku a mama w Krakowie

    Eeee Hanka no co ty, ...SKOKi są w całej Polsce.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 6. Data: 2004-04-20 18:36:09
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>
    napisał w wiadomości news:c63pat$fp2$1@inews.gazeta.pl...

    > Eeee Hanka no co ty, ...SKOKi są w całej Polsce.

    No i proszę - człowiek uczy się przez całe zycie:-)) Jakoś w Krakowie ich
    nie widziałam nigdzie, a na Śląsku są na kazdym kroku więc mi się pomyślało
    ze to jakas regionalna inicjatywa:-)

    HaNkA DoInFoRmOwAnA

  • 7. Data: 2004-04-21 06:10:22
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-04-20 14:41, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:
    > Dla rencisotw ostatnio Eurobank przygotowal jakies oferty.
    > Ale uwaga czy Lukas czy Eurobank - to sa drogie banki - aczkolweik z
    > uzyskaniem kredytu nie bedzie klopotow

    A to w Lukasie już nie obowiązuje to, że zanim weźmiesz kredyt
    gotówkowy musisz mieć spłacony kredyt ratalny?

    Pozdrawiam.
    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 8. Data: 2004-04-21 06:11:32
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-04-20 14:37, Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:

    > PS. Googlam archiwum ale nie znalazłam jeszcze odpowiedzi chwilowo myslę o
    > LUKAS BANKU

    Sprawdź ofertę BPH, tyle, że tam max to 8000zł.

    Pozdrawiam.

  • 9. Data: 2004-04-21 07:46:05
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>

    Znany(a) niektórym HaNkA ReDhUnTeR, o bladym poranku, olśniony(a),
    napisał(a):

    > SKOK to chyba tylko na Śląsku a mama w Krakowie

    Jak w Krakowie, to sprawdź jeszcze banki spółdzielcze. Są tam dwa
    największe w Polsce. Mogą mieć niezłą ofertę dla takich osób jak Twoja
    mama.

    --
    woy

    'pytanie, czy dadaiści potrafią napisać minimalnie sensowny post
    usenetowy, dalej pozostaje bez odpowiedzi' [A. Galicki]

  • 10. Data: 2004-04-21 12:12:58
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> napisał
    w wiadomości news:c63qmi$mrd$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No i proszę - człowiek uczy się przez całe zycie:-)) Jakoś w Krakowie ich
    > nie widziałam nigdzie, a na Śląsku są na kazdym kroku więc mi się
    pomyślało
    > ze to jakas regionalna inicjatywa:-)

    Kiedyś był jakiś na Dietla bodajże - sprawdź może jeszcze jest. A poza tym,
    to może być najlepsze rozwiązanie.

    BTW - skąd Śląsk, skoro SKOKi pochodzą z pomorza? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko