  • 1. Data: 2004-04-20 11:05:22
    Temat: Gdzie zakładać konto walutowe?
    Od: "Salan" <s...@b...wroc.pl>

    Witam szanownych grupowiczów,
    Jestem w temacie bankowości raczej zupełnie zielony, a chciałbym założyć
    konto walutowe w funtach brytyjskich, na które planuję przelewać kasę z UK.
    Chciałbym dowiedzieć się w jakim banku, według Was, najlepiej taki rachunek
    otwierać. Ewentualnie - czy znacie może jakieś lepsze, sprawdzone sposoby na
    przesyłanie pieniędzy do kraju.
    Z góry dzięki za ewentualne info.
    Pozdrawiam
    salan

  • 2. Data: 2004-04-20 11:12:59
    Temat: Re: Gdzie zakładać konto walutowe?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Salan <s...@b...wroc.pl> wrote:
    > Was, najlepiej taki rachunek otwierać. Ewentualnie - czy znacie może
    > jakieś lepsze, sprawdzone sposoby na przesyłanie pieniędzy do kraju.
    > Z góry dzięki za ewentualne info.

    Jesli bedziesz pracowal leglanie ;) to najtaniej tam zalozyc konto, przeslac
    poczta karte, aktywowac ja juz po otrzymaniu przez osobe w Polsce (spisz
    zatem wszystkie numerki). Podac telefonicznie PIN i juz :)
    Oczywiscie warto szukac banku, ktory bedzie mial tanie wyplaty z
    zagranicznych bankomatow.
    Z pewnoscia cos tam ciekawego znajdziesz - jakies karty prepaid itp

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-04-20 12:42:19
    Od: z...@p...onet.pl

    > Chciałbym dowiedzieć się w jakim banku, według Was, najlepiej taki rachunek
    > otwierać

    IMO gdzieś za granicą, bo Ci może her leper łapsko na kasie położyć ;)

  • 4. Data: 2004-04-20 19:10:15
    Od: e...@p...onet.pl

    > IMO gdzieś za granicą, bo Ci może her leper łapsko na kasie położyć ;)

    Popieram! A jesli juz koniecznie w Polsce, to w jakichs bakach z drugiej (ale
    nie z trzeciej) ligi, bynajmniej nie internetowych.
    Konkrety sam poszukaj - zwroc uwage na oprocentowanie i akcjonariat
    Rgds
    Ad

  • 5. Data: 2004-04-21 08:23:03
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Gdzie w W-wie można podjąć z bankomatu Euro?
    Słyszałem o lotnisku, ale nie wiem, po której stronie odprawy to-to...
    Może jeszcze gdzieś?
    JaC