  • 11. Data: 2007-12-30 13:17:40
    Temat: Re: W ktorym banku kredyt na 1500zl?
    Od: "topek " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Jesli masz na oku jakis konkretny zakup, ktory chcesz sfinansowac z
    > tego kredytu, a jest mozliwy do oplacenia karta - to zobacz niebieska
    > KK Polbanku, w ktorej mozesz zakup rozlozyc na 12 rat, kosztem 5% jego
    > wartosci wliczonych do rat - na ich stronach jest kalkulator, mozesz
    > sobie sprawdzic.
    Dzieki za wskazowke. Kredyt ma byc na zakup uzywanego smartphonea na allegro :)
    Wiec komus z allegro nie zaplace karta :)

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 12. Data: 2007-12-30 13:27:45
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sun, 30 Dec 2007 13:17:40 +0000 (UTC), "topek "
    <t...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    >Dzieki za wskazowke. Kredyt ma byc na zakup uzywanego smartphonea na allegro :)
    >Wiec komus z allegro nie zaplace karta :)

    Warum nicht? Toz sa Płatności Allegro.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 13. Data: 2007-12-30 13:29:03
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Gru, 13:17, "topek " <t...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > Dzieki za wskazowke. Kredyt ma byc na zakup uzywanego smartphonea na allegro :)
    > Wiec komus z allegro nie zaplace karta :)
    >
    > topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    Sprawdz
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/33294

  • 14. Data: 2007-12-31 09:04:55
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Niestety masz rację ;-)
    A szczególnie, że niektóre banki nie podaja ujemnego salda.
    JaC

    -----

  • 15. Data: 2007-12-31 09:06:10
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Płacić prowizję za taki nieuzywany kredyt to rzecz bezcenna ;-)
    JaC

    -----

  • 16. Data: 2007-12-31 09:07:40
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Fajne sa takie zakupy ;-)
    Za pół roku smartphone juz nie modny, a tu jeszcze połowa rat do spłacenia.....
    JaC

    -----

  • 17. Data: 2007-12-31 09:19:03
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 31 Gru, 10:06, " 666" <j...@w...eu> wrote:
    > Płacić prowizję za taki nieuzywany kredyt to rzecz bezcenna ;-)

    mozna to potraktowac jako ubezpieczenie "na wszelki wypadek".
    NP. pensja wplynie z poslizgiem, a trzeba poplacic karty kredytowe czy
    inne raty, lub kupic cos niezbednego za gotowke - np. mialem
    nieoczekiwana serie prywatnych wizyt lekarskich z synem - wszystko
    gotowkowe. debetu nie siegnelo, ale bylem blisko.

  • 18. Data: 2007-12-31 09:29:15
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 31 Gru, 10:04, " 666" <j...@w...eu> wrote:
    > Niestety masz rację ;-)
    > A szczególnie, że niektóre banki nie podaja ujemnego salda.
    > JaC

    Zwlaszcza jesli ktos opiera sie o wydruki z bankomatu - Czasem, jesli
    wezme gotowke po wplywie pensji a przed jej rozdysponowaniem, to
    patrze na ten kwitek i dumam "kurcze, ale bogaty jestem, takie wysokie
    saldo" ;)

  • 19. Data: 2007-12-31 09:40:13
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    666 pisze:
    > Płacić prowizję za taki nieuzywany kredyt to rzecz bezcenna ;-)

    Na rok dostalem ten kredyt za darmo. A pozniej albo przeniose albo
    zrezygnuje.

    --
    Mithos