  • 1. Data: 2007-12-28 16:26:14
    Temat: W jakim Banku Visa prepaid ?
    Od: "MT" <a...@n...www>

    W jakim banku zaopatrzyc sie bez zbytnich formalnosci w Visa prepaid do
    platnosci i autoryzacji w necie ?

  • 2. Data: 2007-12-28 16:28:50
    Temat: Re: W jakim Banku Visa prepaid ?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Gru, 17:26, "MT" <a...@n...www> wrote:
    > W jakim banku zaopatrzyc sie bez zbytnich formalnosci w Visa prepaid do
    > platnosci i autoryzacji w necie ?

    ING

  • 3. Data: 2007-12-28 16:33:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MT wrote:
    > W jakim banku zaopatrzyc sie bez zbytnich formalnosci w Visa prepaid do
    > platnosci i autoryzacji w necie ?

    pekao s.a. visa classic

  • 4. Data: 2007-12-28 16:49:39
    Od: "MT" <a...@n...www>

    Panowie to mial byc "PREPAID" taka klasyczna visa to w kazdym banku a ja
    szukam takiej co to mozna tylko 100zl wplacic do okreslonej transakcji i
    tylko tyle mozna z niej pobrac ! A musi to byc VISA bo durni amerykanie
    tylko takie przyjmuja.

  • 5. Data: 2007-12-28 18:32:52
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Użytkownik MT napisał:
    > Panowie to mial byc "PREPAID" taka klasyczna visa to w kazdym banku a ja
    > szukam takiej co to mozna tylko 100zl wplacic do okreslonej transakcji i
    > tylko tyle mozna z niej pobrac !

    No wypisz wymaluj prepaid ING do tego właśnie pasuje
    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/38731
    Ja od siebie dodam jeszcze prepaidy BZWBK i ich klon pt. karta prepaid
    money.pl

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2007-12-28 19:49:54
    Od: "MT" <a...@n...www>

    O to chodzilo dzieki !

  • 7. Data: 2007-12-28 23:05:23
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 28 Dec 2007 19:32:52 +0100, Roman Sąsiada napisał(a):

    > Ja od siebie dodam jeszcze prepaidy BZWBK i ich klon pt. karta prepaid
    > money.pl

    Posiadam w/w karte i moge potwierdzic jej skutecznosc. Plusem jest to, ze
    wydaja ja za darmo (trzeba wykonac 3 transakcje bodajze), konto jest za
    darmo, itp itd.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2007-12-29 08:40:13
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 29 Dec 2007 00:05:23 +0100, scream wrote:

    > Posiadam w/w karte i moge potwierdzic jej skutecznosc. Plusem jest to, ze
    > wydaja ja za darmo (trzeba wykonac 3 transakcje bodajze), konto jest za
    > darmo, itp itd.

    To nie są prepaidy tylko zwykłe karty debetowe z odblokowanymi transakcjami
    MO/TO/IO.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 9. Data: 2007-12-29 09:12:26
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Marcin Mokrzycki pisze:

    > To nie są prepaidy tylko zwykłe karty debetowe z odblokowanymi transakcjami
    > MO/TO/IO.

    A jakbyś miał obciętą możliwość wykonywania przelewów z podpiętego
    rachunku, to już byłbyś zadowolony? :-))

  • 10. Data: 2007-12-29 11:46:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> wrote in message

    > To nie są prepaidy tylko zwykłe karty debetowe z odblokowanymi
    > transakcjami
    > MO/TO/IO.

    A jaka ma niby byc roznica miedzy tzw karta prepaid z kontem, a karta
    debetowa do konta? Wszystkie dobetowe mozna uznac za prepaid, o ile rachunek
    do ktorego jest podpieta nie pozwana na przekroczenie salda.

    MK