  • 1. Data: 2007-12-28 16:18:53
    Temat: W ktorym banku kredyt na 1500zl?
    Od: "topek " <t...@g...pl>

    Witam,
    chcialbym wziasc kredyt na 1500zl w ktoryms z bankow. Powiedzmy 12 rat.
    Ktory bank polecacie? Nie chce mi sie porownywac oferty kilkunastu bankow i
    moze ktorys zyczliwy grupowicz przerabial ostatnio podobna sprawe i poda nazwy
    tych bankow?
    W mojej miejscowosci raczej sa wszystkie banki (Belchatow)
    Z gory dzieki

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 2. Data: 2007-12-28 17:07:42
    Temat: Re: W ktorym banku kredyt na 1500zl?
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

    Użytkownik "topek " <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nazwy
    > tych bankow?
    > W mojej miejscowosci raczej sa wszystkie banki (Belchatow)

    moze sproboj w swoim banku uruchomic kredyt odnawialny w rachunku,
    zawsze to taniej bedzie niz kredyt gotowkowy.

    pzdr
    tomek

  • 3. Data: 2007-12-29 08:19:52
    Od: "topek " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > moze sproboj w swoim banku uruchomic kredyt odnawialny w rachunku,
    > zawsze to taniej bedzie niz kredyt gotowkowy.
    Dzieki za rade, ale mi chodzi o kredyt klasyczny. Nikt nie pomoze?

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 4. Data: 2007-12-29 08:47:08
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

    Użytkownik "topek " <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Dzieki za rade, ale mi chodzi o kredyt klasyczny. Nikt nie pomoze?
    >
    > topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    jak masz pozytywną historię w BIKu to chyba szybko powinieneś dostać
    w Eurobanku albo Lukasie

    pzdr
    tomek

  • 5. Data: 2007-12-29 09:08:38
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Dec 2007 08:19:52 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: topek <t...@g...SKASUJ-TO.pl>
    napisała:
    > Dzieki za rade, ale mi chodzi o kredyt klasyczny. Nikt nie pomoze?

    Z ciekawości: dlaczego?
    KJ

    GNU is Not Unix

  • 6. Data: 2007-12-29 11:26:21
    Od: KOMTUR <k...@a...przed.maupa.pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > Dnia Sat, 29 Dec 2007 08:19:52 +0000 (UTC),
    > osoba podpisana: topek <t...@g...SKASUJ-TO.pl>
    >
    > Z ciekawości: dlaczego?
    > KJ

    Zapewne dlatego, ze latwiej wpasc w pulapke kredytowa.
    Po jakims czasie ten debet jest normalnym stanem zerowym.
    I nagle sie okazuje ze jestes ciagle 1500 na minusie.

    --

    Pozdrowka

    KOMTUR
    www.jarekmrzyglod.com

  • 7. Data: 2007-12-29 11:29:02
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 29 Dec 2007 12:26:21 +0100, KOMTUR napisał(a):

    > Zapewne dlatego, ze latwiej wpasc w pulapke kredytowa.
    > Po jakims czasie ten debet jest normalnym stanem zerowym.
    > I nagle sie okazuje ze jestes ciagle 1500 na minusie.

    Żeby rozwiązać problemy psychiczne tzreba udać się do psychologa lub
    psychiatry a nie szukać innego banku.

  • 8. Data: 2007-12-29 19:42:22
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Gru, 08:19, "topek " <t...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > Dzieki za rade, ale mi chodzi o kredyt klasyczny. Nikt nie pomoze?
    >
    > topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    Jesli masz na oku jakis konkretny zakup, ktory chcesz sfinansowac z
    tego kredytu, a jest mozliwy do oplacenia karta - to zobacz niebieska
    KK Polbanku, w ktorej mozesz zakup rozlozyc na 12 rat, kosztem 5% jego
    wartosci wliczonych do rat - na ich stronach jest kalkulator, mozesz
    sobie sprawdzic

  • 9. Data: 2007-12-29 20:34:05
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    KOMTUR pisze:
    > Zapewne dlatego, ze latwiej wpasc w pulapke kredytowa.
    > Po jakims czasie ten debet jest normalnym stanem zerowym.
    > I nagle sie okazuje ze jestes ciagle 1500 na minusie.

    Czy ja wiem ? Ja mam kredyt odnawialny, wiekszy niz 1,5k (kilka razy) i
    nawet go nie uzywam. Gdzie tu wiec pulapka ?

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2007-12-29 20:42:06
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Dec 2007 21:34:05 +0100,
    osoba podpisana: Mithos <f...@a...pl>
    napisała:

    > Czy ja wiem ? Ja mam kredyt odnawialny, wiekszy niz 1,5k (kilka razy) i
    > nawet go nie uzywam. Gdzie tu wiec pulapka ?

    Ty jesteś jeden. Kredytobiorców parę milionów ...
    KJ

    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)