  • 1. Data: 2002-03-26 15:19:31
    Temat: W jakim banku kredyt...?
    Od: Michał Nazarewicz <n...@n...pl>

    Szanowna Grupo,

    Mam pytanie (chociaż nie wiem, czy na tej grupie można o tak banalne
    sprawy pytać). Mianowicie:

    1. Chcę kupić samochód. Uzywany. Jego wartość = x. Właścicielem
    samochodu jest mój rodzic, zatem wiem, co kupuję.
    2. Mam do dyspozycji 30-35% tej sumy, jako możliwa I-a wpłata.
    3. Mam odroczenie zaszczytnego obowiązku do 2006 roku i pewnie jeszcze
    będzie dłużej.
    4. Jest osoba, która poręczy w razie konieczności.
    5. Wolałbym uniknąć noszenia zaświadczeń i innych niepotrzebnych
    rzeczy.

    Skąd najlepiej wziąć kredyt? Sumę chciałbym spłacić najlepiej w 12-24
    miesiące, ale AC i OC powinno dać się (w pierwszym roku przynajmniej)
    objąć sumą kredytu.

    Może jakieś doświadczenia lub anty-doświadczenia macie? Czy
    polecilibyście Dominet?

    Pozdrawiam!

    MN

  • 2. Data: 2002-03-27 07:15:41
    Temat: Re: W jakim banku kredyt...?
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "Michał Nazarewicz" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Skąd najlepiej wziąć kredyt? Sumę chciałbym spłacić najlepiej w 12-24
    > miesiące, ale AC i OC powinno dać się (w pierwszym roku przynajmniej)

    http://bankowy.wp.pl/

    Zadaj pytanie i serwis znajdzie ci banki, kredyty i posortuje je wedlug
    zadanych kryteriow.

    AO