  • 1. Data: 2002-03-26 16:03:30
    Temat: Konkurs w Bankierze juz 2 tys wypelnionych ankiet
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Kurde 360 000 - aaaaa co to za bank?!?

    Życiowy Plan w Bankier.pl
    12:44 26 marca 2002
    Bankier.pl uruchomił na swoich stronach konkurs dla użytkowników, w którym
    nagrodami są trzy kredyty w wysokości 100 000 zł każdy bez odsetek i bez
    żadnych dodatkowych opłat. Łączna wartość gratisowych odsetek od trzech
    kredytów to ok. 360 000 zł. Konkurs trwa od 20 marca, a formularz konkursowy
    wypełniło już ponad 2000 osób.

    Konkurs Życiowy Plan został uruchomiony przy współpracy z Bankiem -
    sponsorem nagród, którego nazwa zostanie ujawniona dopiero 15 kwietnia b.r.

    Głównym celem projektu jest, jak mówią przedstawiciele portalu, wprowadzenie
    na rynek nowej oferty związanej z kredytem hipotecznym oraz umożliwienie
    potencjalnym klientom wywierania wpływu na cechy i parametry
    nowopowstającego produktu tak, aby Bank - sponsor nagród mógł jak najlepiej
    dostosować produkt do potrzeb i preferencji przyszłych kredytobiorców.

    Zastosowana formuła konkursu daje użytkownikom okazję wzięcia udziału w
    powstawaniu produktu bankowego, a oferta kredytowa tworzona przez Bank -
    sponsora będzie pierwszym produktem, który powstanie przy udziale przyszłych
    klientów. Użytkownicy biorąc udział w konkursie Życiowy Plan i wypełniając
    formularz konkursowy dzielą się swoimi doświadczeniami, preferencjami i
    oczekiwaniami związanymi z kredytami co pozwoli Bankowi - sponsorowi nagród
    dopracować swój produkt.

    Do poniedziałku 25 marca w konkursie wzięło udział i odpowiedziało na
    pytania formularza konkursowego już ponad 2000 osób.

    Na stronach konkursowych użytkownicy mają możliwość porozmawiania na
    kredytowym forum dyskusyjnym z przedstawicielami sponsora nagród, który
    bierze czynny udział w dyskusjach i komentuje aktualne wyniki konkursu.
    Istnieje również możliwość wzięcia udziału w ankietach, wyrażenia swojej
    opinii na czacie oraz zamieszczenia własnej historii na temat problemów z
    kredytami i bankami na stronie zatytułowanej kredytowa bzdura roku.

    Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 7 maja na konferencji prasowej będącej
    jednocześnie premierą nowego produktu hipotecznego. Zostaną na niej
    ogłoszone nazwiska trzech osób - zwycięzców konkursu Życiowy Plan, które
    otrzymają po 100 000 kredytu na 20 lat bez odsetek.

    za Biznesnetem

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-03-28 13:36:33
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > ogłoszone nazwiska trzech osób - zwycięzców konkursu Życiowy Plan, które
    > otrzymają po 100 000 kredytu na 20 lat bez odsetek.

    A to rzeczywiście ciekawe i to nie tylko z uwagi na wysokość nagród (no,no!!!),
    ale również z uwagi na koncepcję konkursu (żeby tak od razu słuchać Klientów -
    no tu oczywiście żartuję). Jeśli te 2000 osób oddało już swój cenny głos, to
    znaczy że akcja jest godna zainteresowania. Ciekawe tylko co z tego wyniknie i
    kto za tym stoi?

  • 3. Data: 2002-03-28 16:16:01
    Od: Adam Obszynski <a...@f...pl>

> [...]
    > znaczy że akcja jest godna zainteresowania. Ciekawe tylko co z tego wyniknie i

    Ciekawe jest tez o jakie pytanie chodzi... bo tak to moge sie zapytac...
    "niech pan zgadnie co mam na mysli ?"

    --
    \_/

  • 4. Data: 2002-03-29 09:39:20
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Klientów -

    > Ciekawe jest tez o jakie pytanie chodzi... bo tak to moge sie zapytac...
> [...]
    No miejmy nadzieję, że nie zawalą ciekawie zapowiadającego się konkursu
    nieciekawym pytaniem.