    From: "Szymon" <w...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: W jakim banku NIE otwierać konta?
    Date: Wed, 12 Jun 2002 17:22:44 +0200

    Użytkownik "Kasia" <K...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:ae7m71$b3j$1@news.tpi.pl...

    > Zarówno najlepsze jak i najgorsze konto to rzecz potrzeb, gustu i tego o
    > czym kto marzy posiadajac konto ... Uwielbiam takie ogólnokowe pytania,
    > dlatego nigdy nie odmawiam sobie przyjemności skomentowania ich .. :-)
    > Wybacz lekką złosliwość :-)))

    masz racje, co wcale nie musi oznaczac, ze takie pytania sa bez sensu.
    Wydaje mi sie, ze jednak da sie wyznaczyc pewne cechy konta niechcianego,
    np. wiekszosc ludzi unika drogich oplat, znajdujac wiec drogi bank moge
    chyba powiedziec, ze nie warto w nim otwierac rachunku (co nie oznacza, ze
    nie warto dla KAZDEGO).

    pzdr