  • 1. Data: 2003-03-25 13:03:29
    Temat: znaleziono karte...
    Od: "kunis" <k...@c...pl>

    znalazlem dzis karte Maestro BZWBK wystawiona na Radoslawa
    Fulawskiego. Jesli ktos go zna prosze przekazac. Numer zgloszony juz w
    banku, a wlasciciel nie musi sie martwic:)

    pozdr
    kunis

  • 2. Data: 2003-03-25 13:17:05
    Temat: Re: znaleziono karte...
    Od: "Toady" <t...@o...pl>

    Numer zgloszony juz w
    > banku, a wlasciciel nie musi sie martwic:)

    Brawo!

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 3. Data: 2003-03-25 14:05:55
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "kunis" <k...@c...pl> wrote in message
    > znalazlem dzis karte Maestro BZWBK wystawiona na Radoslawa
    > Fulawskiego. Jesli ktos go zna prosze przekazac. Numer zgloszony juz w
    > banku, a wlasciciel nie musi sie martwic:)

    Hmm, 10 % znaleźnego liczy się od limitu karty, czy od wartości plastiku.
    :-)

  • 4. Data: 2003-03-25 14:51:33
    Od: Radek S <u...@k...pl>

    kunis wrote:
    > Jesli ktos go zna prosze przekazac. Numer zgloszony juz w
    > banku, a wlasciciel nie musi sie martwic:)

    I w koncu cos pozytywnego .....

    --
    "Kobiety są tak trudne do przejrzenia, ponieważ każda z nich stanowi
    wyjątek od reguły." (Vittorio De Sica)

  • 5. Data: 2003-03-25 15:12:33
    Od: "Doman" <F...@Y...Ass>

    | banku, a wlasciciel nie musi sie martwic:)
    O karte czy o pieniadze na koncie ? ;)

  • 6. Data: 2003-03-25 15:21:12
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Hmm, 10 % znaleźnego liczy się od limitu karty, czy od wartości plastiku.

    Jak ja zastrzegl zamiast szantazowac goscia, ze zrobi z niej uzytek, to juz
    jego problem - imho moze sobie zostawic nawet 100% wartosci plastiku :-)))
    Albo nich ja podesle ktoremus z grupowych zbieraczy kart (oczywiscie jezeli
    uda mu sie znalezc wlasciciela karty, to niech moze go ew, zapyta o zgode na
    to)

    Pozdro

    Maseł

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

  • 7. Data: 2003-03-25 16:05:19
    Od: "kunis" <k...@c...pl>

> [...]
    :-)))
    > Albo nich ja podesle ktoremus z grupowych zbieraczy kart (...)

    Pani z banku poprosila ladnie o zostawienie jej w dowolnym
    oddziale lub "umieszczenie w jednym z ich bankomatow".
    Wiec wracajac z pracy umieszcze "100% wartosci" bańkomacie ;)

    pozdr
    kunis

  • 8. Data: 2003-03-26 09:20:51
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kunis" <k...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oddziale lub "umieszczenie w jednym z ich bankomatow".
    > Wiec wracajac z pracy umieszcze "100% wartosci" bańkomacie ;)

    Tyz piknie.

    A tak swoja droga - jezeli kiedys przytrafi mi sie zgubienie karty, to tez
    wolalbym, zeby ktos obszedl sie z nia tak jak ty z tym znaleziskiem :-)

    Pozdro

    Maseł

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
    Cierpliwość mas jest tajemnicą sukcesu przywódców.
    Wojciech Bartoszewski