  • 11. Data: 2004-04-07 11:52:37
    Temat: Re: Visa do Aten
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > jest ten
    >
    > Słabo u Ciebie z czytaniem, albo emocjonalny stosunek do banku przesłania Ci
    > świat ;-))))

    Chyba nie tym razem :)

    mBank ma własny konkurs i własne nagrody
    &#8222;Visa do Aten&#8221;
    § 1 ORGANIZATOR
    1. Niniejszy Regulamin określa zasady prowadzenia konkursu &#8222;Visa do Aten&#8221;

    organizowanego przez mBank- Bankowość Detaliczna BRE Banku Spółki Akcyjnej,
    ul. Senatorska 18, 00-950 Warszawa ...

    a Visa ma loterię:
    2.Regulamin loterii promocyjnej "Visa do Aten".
    Nazwa podmiotu urządzającego loterię
    Podmiotem urządzającym loterię jest Visa International Service Association,
    Przedstawicielstwo w Polsce z siedzibą w Warszawie ...

  • 12. Data: 2004-04-07 12:07:09
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Chyba nie tym razem :)

    A jednak- poczytaj jeszcze raz. Hint: losowanie wycieczki.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 13. Data: 2004-04-07 13:42:09
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Glenn wrote:
    > A jednak- poczytaj jeszcze raz. Hint: losowanie wycieczki.

    inna pula nagrod, inny regulamin i brak mBanku na liscie bankow na stronie
    www.promocjaVisa.pl - moze sie tylko podczepili pod glowna nagrodę :-)
    *** blad ***

  • 14. Data: 2004-04-07 14:36:49
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości

    > inna pula nagrod, inny regulamin i brak mBanku na liscie bankow na stronie
    > www.promocjaVisa.pl - moze sie tylko podczepili pod glowna nagrodę :-)
    > *** blad ***

    pierwsza kolumna, czwarty wiersz

    --
    Pete

  • 15. Data: 2004-04-07 15:37:21
    Od: n...@p...onet.pl

    Glenn napisała:

    > A jednak- poczytaj jeszcze raz. Hint: losowanie wycieczki.

    Oj, Agula,
    wystawiasz na próbę moją anielską cierpliwość ;-)
    Ale niech Ci będzie,
    wybaczam Ci i tym razem tę zatwardziałość
    w obronie swojego niesłusznego zdania,
    i nawet to lenistwo, które sprawia,że zamiast
    sprawdzić u źródeł, uparcie trwasz przy swoim.
    Lecz już przestań i nie brnij w to dalej :-)

    Wycieczka jest taka sama, ale nie ta sama!
    Bo konkursów jest więcej,
    Kto inny jest fundatorem nagród, losowania są w różnych terminach
    i możesz je wygrać niezależnie.
    (oczywiście używajac odpowiednich kart i spełniajac dodatkowe warunki)
    -1 wycieczka z konkursu Visy
    -1 wycieczka z konkursu mBanku
    -1 wycieczka z konkursu Lukas banku
    (tam w konkursie ogólnym biorą udział KK Visa Maxima a pozostałe mają
    własny konkurs "Wygraj przygodę życia" z TAKĄ SAMĄ nagrodą główną)
    -1 wycieczka z konkursu PKOBP SA (tu wycieczka jest 1osobowa!)
    - ...i pewnie jeszcze coś by się znalazło.

    A teraz, albo mocą swoich argumentów spraw,
    że posypię swą głowę popiołem,
    albo uczyń to samo ze swoją,
    Niewiasto ;-)))

    --
    pzdr, St.

  • 16. Data: 2004-04-07 16:14:38
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Pete wrote:
    > pierwsza kolumna, czwarty wiersz

    ale do listy linkow jeszcze nie zdążyli dodać :-)
    *** blad ***

  • 17. Data: 2004-04-07 16:19:57
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    blad wrote:
    > ale do listy linkow jeszcze nie zdążyli dodać :-)

    A bo Visa ma podobno problemy z tym serwisem ;-)

    --
    luzyta

  • 18. Data: 2004-04-07 20:11:31
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Oj, Agula,

    Wrrrrrr

    > wystawiasz na próbę moją anielską cierpliwość ;-)
    /ciach/

    I vice versa. Myślisz Stasiu, że kilka banków wpadło ot tak sobie
    niezależnie na pomysł wysłania klientów do Aten za płacenie kartą ;-)) ? I
    nie przyszło Ci do głowy, że jest pewien drobny szczególik łączący wszystkie
    konkursy?

  • 19. Data: 2004-04-07 21:01:45
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie przyszło Ci do głowy, że jest pewien drobny szczególik łączący wszystkie

    A skądże Ci to przyszło do głowy???
    Oczywiście, że jest to zorganizowana akcja,
    tyle, że jedne banki się tylko biernie przyłączyły
    a inne skorzystały a marketingowej kuli (w porozumieniu z Visa)
    i dorzuciły własne konkursy z własnymi nagrodami
    i na własnych warunkach.
    Idea i nagrody główne, w związku z tą kulą, muszą być takie same,
    (bądź prawie takie same- vide PKO)
    ale szczegółowe warunki i szanse na wygraną już się wyraźnie różnią.
    I tyle,
    a przecietny uczestnik nie będzie miał zielonego pojecia,
    że w zależności od tego jakiej karty użyje, będzie brał udział
    w różnych loteriach, choć organizowanych pod wspólnyn hasłem.

    pzdr, St.

  • 20. Data: 2004-04-13 12:35:40
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "LUZYTA" <l...@n...cieplekapcie.net> napisał:

    > A bo Visa ma podobno problemy z tym serwisem ;-)

    Ehh marudy ;)))
    http://www.promocjavisa.pl/promocjavisa/visa.html
    btw:
    http://promocje.multibank.pl/ateny/index.html