  • 1. Data: 2004-04-07 06:00:56
    Temat: Musze podjac szybka decyzje
    Od: "Farciarz Billy The Kid" <farciarz@[nospam]gazeta.pl>

    Fortuna kolem sie toczy :)
    A w zyciu bywa ze trzeba podjac szybka decyzje, a mianowicie splot
    okolicznosci i szybko musze zalozyc dzialalnosc gospodarcza, no i wybrac
    rachunek gospodarczy, czyli gdzie?
    Nie znam ofert Bankow, wiec blagam pomozcie :)
    A wiec pytanie standardowe, nie krzycznie na mne zebym czytal se archiwum bo
    nie mam na to czasu, w weekend to uczynie napewno :)
    A wiec:
    gdzie najlepiej rachunek gospodarczy?
    Znajomy mi podpowiada ze w Volkswagen Bank`u
    Inny ze w Inteligo
    A dwie moje znajome ( jedna pracuje w Raiffaisenie a druga w Multi) ze u
    nich.....
    Przygladalem sie dla oferty Volkswagenbanku i niezle to wyglada na pierwszy
    rzut oka, a jak to ma sie do rzeczywistosci? Niskie oplaty, wysokie
    oprocentowanie ( % dla mnie) czy jakosc uslug VwBanku nie jest niska?

    pzdr
    F.
    CO radzicie?

  • 2. Data: 2004-04-07 07:15:02
    Temat: Re: Musze podjac szybka decyzje
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    Oprocz VW i Inteligo zobacz jeszcze

    MultiBank
    Nordea

    IMHO ktorys z tych nizej to lepszy wybor jakos iz
    posiadaja normalne placowki gdzie w razie czegos mozna
    pobrac wieksa kwote albo i wplacic gotowke. Latwiej
    tez mimo wszystko rozwiazac trudna sprawe kontaktujac
    sie bezposrednio z czlowiekiem niz za pomoca telefonu.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 3. Data: 2004-04-07 07:24:08
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Farciarz Billy The Kid <farciarz@[nospam]gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > rzut oka, a jak to ma sie do rzeczywistosci? Niskie oplaty, wysokie
    > oprocentowanie ( % dla mnie) czy jakosc uslug VwBanku nie jest niska?

    Jest za niska - karta nie jest online do kata, co dyskawalifikuje bank.
    Bierz Inteligo, SMSy pare sekund po kazdej transakcji sa rewelacyjne,
    nigdzie tego nie ma. Zawsze wiesz czy kontrahent Ci zaplacil, nie
    musisz co chwila zerkac do WWW, wiesz ile to czasu oszczedza.

    --
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl