  • 1. Data: 2004-04-07 07:46:14
    Temat: Multibank - nawet zamykanie konta moze tam byc zwalone
    Od: trib <t...@t...pl>

    Witam
    jakis czas temu wylalem na grupe moje zale zwiazane z wydawaniem przez
    Multibank karty do mojego konta. czekalem pol roku na karte prosilem
    grozilem i nic to nie dalo.
    postanowilem wiec zlikwidowac konto. procedure przeprowadzilem zgodnie z
    opisami na grupie, dostalem stosowne dokumenty i pracownik poprosil mnie
    zebym pojawil sie z dowodem osobistym po uplywie 30 dni
    (regulaminowych), celem wybrania pozostalych po zamknieciu konta pieniedzy.
    Pojawilem sie wiec ponownie w oddziale przy Krolewskiej w wawie po
    uplywie1,5 miesiaca i mowie ze zlikwidowalem konto i chcialbym wyplacic
    pieniadze. I tu normalnie szok. Pracownik mi mowi ze konto nie zostalo
    zamkniete ze sobie normalnie funkcjonuje i ze pracownik ktory wystawial
    moj wniosek o zamkniecie nie wpisal nic do systemu wiec on nic nie moze
    zrobic bo on nie wie itp itd. Normalnie sie zagotowalem.
    W poniedzialek mieli do mnie dzwonic i poinformowac jak sprawa zostanie
    wyjasniona oczywiscie nie zadzwonili.
    Ja naprawde juz mam tego dosc i nie chce tracic nerwow na debilna
    obsluge ale nawet nie moge zrezygnowac z ich uslug ! Chyba bede musial
    uzyc jakis mocniejszych argumentow. Macie jakies pomysly ?

    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2004-04-07 07:48:59
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > Macie jakies pomysly ?

    trzeba brac na wszystko papier potwierdzajacy

    kursor

  • 3. Data: 2004-04-07 08:01:42
    Od: trib <t...@t...pl>

    Użytkownik kursor napisał:

    > trzeba brac na wszystko papier potwierdzajacy

    sek w tym ze ja mam piekny dokument na piapierze czarno na bialym ze
    konto zostaje zamkniete...
    dlatego tak mnie cala sytuacja zdziwila/wnerwila

    Piotr

  • 4. Data: 2004-04-07 08:08:42
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "trib" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Ja naprawde juz mam tego dosc i nie chce tracic nerwow na debilna
    > obsluge ale nawet nie moge zrezygnowac z ich uslug ! Chyba bede musial
    > uzyc jakis mocniejszych argumentow. Macie jakies pomysly ?

    Jasne. Na przyszłość wyślij wypowiedzenie umowy rachunku za potwierdzeniem
    odbioru, a wcześniej wypłać kasę, zostawiając tylko tyle, żeby zostało na
    prowizje.

    Wówczas, to będzie ich problem, że nie zrealizowali Twojej dyspozycji, a
    jakiekolwiek roszczenia z ich strony będą bezpodstawne.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 5. Data: 2004-04-07 08:14:49
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > sek w tym ze ja mam piekny dokument na piapierze czarno na bialym ze
    > konto zostaje zamkniete...
    > dlatego tak mnie cala sytuacja zdziwila/wnerwila

    No więc z czym problem?
    Zamiast się wnerwiać należało wypłacić gotówkę
    i pożegnać się/zażyczyć dyrektora oddziału
    w zależności od charakteru (Twojego).

  • 6. Data: 2004-04-07 08:14:59
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Uzytkownik "trib" <t...@t...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > obsluge ale nawet nie moge zrezygnowac z ich uslug ! Chyba bede musial
    > uzyc jakis mocniejszych argumentow. Macie jakies pomysly ?

    stary telefon komorkowy z ktorego wystaja jakies kable ktorych drugie
    koncowki sa wetkniete w kawalek plasteliny ?

    PiotR

  • 7. Data: 2004-04-07 08:20:23
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > sek w tym ze ja mam piekny dokument na piapierze czarno na bialym ze
    > konto zostaje zamkniete...
    > dlatego tak mnie cala sytuacja zdziwila/wnerwila

    no to jak masz taki dokument, to moga Ci nagwizdac
    napisz pismo, ze dopelniles wszystkich formalnosci
    i zadasz natychmiastowego zamkniecia konta i zwrotu wszystkich pieniedzy
    z odsetkami ustawowymi liczonymi od dnia, w ktorym konto
    mialo byc zamkniete

    kursor

  • 8. Data: 2004-04-07 18:12:49
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    trib <t...@t...pl> wrote:
    > Ja naprawde juz mam tego dosc i nie chce tracic nerwow na debilna
    > obsluge ale nawet nie moge zrezygnowac z ich uslug ! Chyba bede musial
    > uzyc jakis mocniejszych argumentow.

    Chce Ci sie? :)

    > Macie jakies pomysly ?

    Podaj tu swoje personalia i adres placówki.

    --
    uklony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu sie odlepilo! Temu misiu!

  • 9. Data: 2004-04-07 19:11:39
    Od: "Kriseek" <m...@w...poczta.onet.pl>

    chłopie, a może ty masz po prostu pecha w życiu?? ;) w takim razie trzeba
    zacisnąć zęby i się pogodzić z tym.... nie widzę innego rozwiązania.... ;)

    życzę szczęścia (nie tylko w kontaktch z bankami) :)

    krisek

  • 10. Data: 2004-04-07 20:07:26
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Kriseek" <m...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > chłopie, a może ty masz po prostu pecha w życiu?? ;) w takim razie trzeba
    > zacisnąć zęby i się pogodzić z tym.... nie widzę innego rozwiązania.... ;)
    >
    > życzę szczęścia (nie tylko w kontaktch z bankami) :)

    Hm, ale dlaczego odpowiadasz pod moim postem, skoro odpisujesz komu innemu?
    :-o