  • 1. Data: 2002-03-13 14:36:57
    Temat: Visa Classic i lukaslinia
    Od: Mariusz Borowski <m...@e...pw.edu.pl>

    Witam

    Niedawno odebralem karte Visa Classic Lukas Banku, aktywowałem również
    dostęp telefoniczny do rachunku karty. I teraz mam pytanie. Czy dostęp
    do serwisu automatycznego lukaslinii, związanego z obsługą karty, jest
    dopiero możliwy od momentu wygenerowania pierwszego wyciągu z karty?
    Trochę wydaje mi się to dziwne. Obecnie za każdym razem, gdy chcę
    sprawdzić stan karty system łączy z konsultantem.

    Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 2. Data: 2002-03-14 07:29:30
    Temat: Re: Visa Classic i lukaslinia
    Od: "maxjar" <m...@p...onet.pl>

    Czy dostęp
    > do serwisu automatycznego lukaslinii, związanego z obsługą karty, jest
    > dopiero możliwy od momentu wygenerowania pierwszego wyciągu z karty?

    TAK
    Dopiero jak zostanie wygenerowany pierwszy wyciąg.
    Jarek