eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVisa Classic i lukaslinia › Visa Classic i lukaslinia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Mariusz Borowski <m...@e...pw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Visa Classic i lukaslinia
    Date: Wed, 13 Mar 2002 15:36:57 +0100
    Organization: Warsaw University of Technology, Poland.
    Lines: 11
    Message-ID: <3...@e...pw.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.89.125.238
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1016029894 15421 62.89.125.238 (13 Mar 2002 14:31:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Mar 2002 14:31:34 +0000 (UTC)
    X-Accept-Language: en
    X-Mailer: Mozilla 4.78 [en] (Win95; U)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:169917
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Niedawno odebralem karte Visa Classic Lukas Banku, aktywowałem również
    dostęp telefoniczny do rachunku karty. I teraz mam pytanie. Czy dostęp
    do serwisu automatycznego lukaslinii, związanego z obsługą karty, jest
    dopiero możliwy od momentu wygenerowania pierwszego wyciągu z karty?
    Trochę wydaje mi się to dziwne. Obecnie za każdym razem, gdy chcę
    sprawdzić stan karty system łączy z konsultantem.

    Pozdrawiam,
    Mariusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1