  • 11. Data: 2002-04-03 10:59:23
    Temat: Re: Visa Classic BZWBK
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Bo ja mam e-pakiet tam zalozony. i chyba nie licze na VC

    Wlasnie tez mam i liczylem kurde bo tak sie reklamowali - po pol roku VC.
    Minelo ponad 9 miesiecy a karty nawet w ofercie nie ma...

  • 12. Data: 2002-04-03 11:09:20
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ale jak zakladales konto, byla w ofercie??
    > Dobijaj sie do nich :) o ta karte, jak byla w ofercie wtedy to musza ja
    > wydac.

    O dobijalem sie chyba z 10 razy (razem z wewnetrzna poczta)

    Wydaje mi sie, ze tam kurde cwoki pracuja.
    Najpierw ze mozne nawet po przedstawieniu historii bedzie molziwe uzyskanie
    wczesniejsze VC, pozniej ze nie da rady 6 miesiecy, a pozniej ze dupa, jak
    bedzie to powiadomia, kiedy bedzie? nie wiadomo nawet w przyblizeniu.
    A obiecywac dalej obiecuja na swojwej stronie - komunikat oficjalny.
    Rzecze sie ze bank to instytucja zaufania publicznego.
    Ja Fortisowi w tej sprawie ufam jak glodnemu psu ze nie ruszy kielbasy.

    Kto nie wierzy niech zobaczy:

    http://www.fortisbank.com.pl/reports/press/PressRele
    ase200105PL.html

    Jest jak wol:

    "Posiadacz e-Pakietu w momencie otwarcia rachunku otrzymuje: bezpłatną kartę
    Visa Electron, która pozwala na bezpłatne wypłaty gotówki we wszystkich
    bankomatach; po trzech miesiącach tzw. limit debetowy (ustalany
    indywidualnie na podstawie bieżących wpływów na rachunek); po upływie
    sześciu miesięcy kartę VISA Classic. Wszelka korespondencja z bankiem odbywa
    się przez Internet, toteż stosowne wnioski wysyła się korzystając z systemu
    Pl@net."

    Dlatego chociaz lubie Fortis i go bronie i polecam, tym faktem mnie
    wnerwili.
    Czekam do czerwca bo wtedy lokata polroczna mi sie konczy, a potem chyba
    wyniose sie do Multibanku. Nie to nie, bez lachy.

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 13. Data: 2002-04-03 11:12:10
    Od: "Robert" <r...@c...net>

    Hm
    ciekawe...

    Wal do jednostek nadrzednych ;-)
    bo czesto pracownicy sa "ciemni".

    Zalatwialem juz kilka rzeczy w swoim zyciu w taki sposob. Przykladem jest
    tpsa.. ehh
    Chociaz w sumie prosic sie o karte. sproboj raz..
    jak nie dadza olej ich

    Robert

  • 14. Data: 2002-04-03 11:40:05
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Zalatwialem juz kilka rzeczy w swoim zyciu w taki sposob. Przykladem jest
    > tpsa.. ehh
    > Chociaz w sumie prosic sie o karte. sproboj raz..
    > jak nie dadza olej ich

    Narazie nie moge zlikwidowac konta bo mam lokate + konto walutowe - ale kasy
    trzymam od przypadku do przypadku po wczorajszej wyplacie z bankomatu
    zostalo 18 zl. ;)

    wyslalem poczta wewnetrzna zamowienie na VC - bo jest taka opcja dostepna -=
    to odpisali, ze nie...

    No i co zrobic Rekalmwali wszedzie ze po pol rpoku VC - a tej nie ma i
    raczej juz nie bedzie, bo staraja sie przyciagnac biznes, a plotki ich
    raczej nie interesuja - dlatego tez pewnie tak podniesli oplate za
    korzystanie z 3 do 7 zl. Wszystko zaporowo.
    a mogliby zrobic dobry niszowy produkt, to nie...

  • 15. Data: 2002-04-03 17:12:32
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > no tak
    > ale jezeli negatywnie rozpatrzono wniosek?
    > Mialem troche klopotow z Pania z BZwbk ktora twierdzila ze wplywy na konto
    > musialy byc minimum 500 zl przez 3 miesiace.
    >
    > Za to Pani z i...@b...pl twierdzila ze takowych wplywow nie musi byc.

    Przerabialem to samo. Z info@bz dowiedzialem sie, ze zadne wplaty nie musza
    byc a w oddziale ze owszem. Prosilem, zeby sie kobieta dowiedziala,
    nastepnego dnia mi oddzwonila, ze jednak wplaty musza byc. Ale jesli
    roznice sa male to nie robia problemow jak ktos ma raz 700 a raz 400.
    Probowalem wyperswadowac, ze to idiotyzm skoro srodki wystarczy ze sa
    przelane np. z jakiegos mojego konta internetowego i zaraz przelane tam
    z powrotem :-)) Jak chca na mnie zarobic 1,5 zl za przelewy przez 3
    miesiace to moge im od razu dac te 2 zeta ekstra no ale nie...

    Teraz zrobilem ostatni wymagany przelew pozywej 500 zl i 6 maja skladam
    wniosek. Moge sie w to pobawic jak im zalezy :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl