  • 1. Data: 2003-06-13 08:06:33
    Temat: [VWBank] Kiedy sesje Elixirów ?
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    Witam!
    Czy dośiwadczeni użytkownicy konta w VW Banku mogą podzielić sie
    doswiadczeniem, o jakich godzinach są księgowane eliksiry wchodzące, i kiedy
    wychodzące? Chodzi o praktyczne wskazowki, tzn, kiedy się logowac, żeby
    sprawdzic, ze doszlo to co mialo dojsc :)
    pzdr
    Seb

  • 2. Data: 2003-06-13 09:49:09
    Temat: Re: [VWBank] Kiedy sesje Elixirów ?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Seb wrote:
    >o jakich godzinach są księgowane eliksiry wchodzące,
    > i kiedy wychodzące?

    Dane z Vlinii:

    przychodzące: po 11:00, po 14:30, po 17:00
    wychodzące: do 9:30, do 13:30, do 16:30

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-06-13 11:16:00
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    Glenn <g...@g...pl> napisał(a):

    > wychodzące: do 9:30, do 13:30, do 16:30

    ale to nie dotyczy zlecen przez Internet. Wowczas aby przelew wyszedl tego
    samego dnia musi byc zlozony przed 11, najlepiej do 10:30.

    D.

  • 4. Data: 2003-06-13 11:19:06
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    Przepraszam za post wyzej. Akurat czytalem pytanie o Eliksiry w Lucasie i nie
    zauwazylem ze ten watek dotyczy VW. Takze moja informacja w ogole nie byla o
    VW.

    D.

  • 5. Data: 2003-06-13 14:54:17
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    > Dane z Vlinii:
    >
    > przychodzące: po 11:00, po 14:30, po 17:00
    > wychodzące: do 9:30, do 13:30, do 16:30

    godz. 16.25, przelew wyslany z Inteligo sesją o 12.00 wlasnie dotarl.
    Tylko - czy to jest ten 'po 14.30', czy pospieszny z 17.00 ? ;)

    pzdr
    Seb

  • 6. Data: 2003-06-13 15:08:48
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    A do mnie teraz o 17:00 dotarł przelew z LGnetu, który wyszedł rano pierwszą
    sesją.
    I to na ten rachunek, gdzie pojawia się spacja w numerze. LGnet zjadł mi
    spację, ale VW dobrze zaksięgował mimo tego.