  • 1. Data: 2003-06-13 06:36:04
    Temat: E.F.L.
    Od: "Krzysztof Ozimek" <o...@1...pl>

    Witam

    Leasinguję samochodu w EFLu i dostałem od nich następujące pismo:

    "...kolejne raty proszę wpłacąć na konto w BPH-PBK ponieważ przejeli naszą
    wierzytelność jako zabezpieczenie kredytu..."

    Czy to normalna procedura w firmach leasingowych, czy też oznaka kłopotów
    EFLa?

    pzdr.

    Krzysztof Ozimek
    ================
    www.oceanracing.pl

  • 2. Data: 2003-06-13 07:22:07
    Temat: Re: E.F.L.
    Od: bab <b...@w...pl>

    Krzysztof Ozimek wrote:
> [...]
    > wierzytelność jako zabezpieczenie kredytu..."
    > Czy to normalna procedura w firmach leasingowych, czy też oznaka kłopotów

    jest to normalna procedura, bank w ten sposob zabezpiecza udzielony kredyt,
    EFL by moc oddac majatek w leasing, musi go kupic, a by to zrobic zwykle
    bierze
    sie kredyt.

    czasami w zwyklym obrocie gospodarczym, taka sytuacja wystepuje, kiedy
    dostawca
    kupuje towar i finansuje to kredytem, zwraca sie do swojego klienta z
    ktorym ma
    podisana jakas dlugoterminowa umowe (np. serwisowa) z dyspozycja
    regulowania
    naleznosci z tytulu tej umow na rachunek w banku, w ktorym zaciagnal kredyt.

    pzr.
    bb.