    From: "<--Marcin B.-->" <W...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VWBank
    Date: Fri, 13 Jun 2003 18:42:18 +0200

    Seb z konta: n...@a...pl napisał(a) w artykule:

    > Użytkownik "<--Marcin B.-->" <W...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:bccoos$1bm$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > Tez sie zastanawialem jak to jest... Wyglada to tak, jakby
    > wprowadzone po 20tej rzeczy byly jakby 'uspione' do rana. Przelew
    > zlecony w ciagu dnia jest od razu zatwierdzony do realizacji i wtedy
    > mozesz go edytowac. Czyli - przy popelnieniu takiego bledu poprawic
    > mozesz rano. No :)) - najlepiej się nie mylic ;)
    >
    > Seb

    Chciałbym aby tak było.
    Dzisiaj ponownie odwiedziłem stronę ze zleceniami (18:00) i inne zlecenia
    mogę edytować i usunąć ale to jedno z niepełnym numerem konta w dalszym
    ciągu jest "w realizacji" i nie jest aktywna edycja i zakończenie (i tak on
    nigdzie nie pójdzie bo nr konta ma tylko jeden człon ale sam jego widok mnie
    drażni).
    Druga sprawa to fakt, że zlecenie jednorazowe pomimo jego zrealizowania
    dalej posiada aktywną edycję i zakończenie. Kiedy je ręcznie zakończyłem to
    aktywne odnośniki zniknęły. Ale po kolejnym zalogowaniu się znowu są
    aktywne. Chyba ich system działa w stosunku dziennym a nie on-line.

    --
    Pozdrawiam - Marcin B.