  • 1. Data: 2003-06-12 16:52:05
    Temat: ekstrasy w VWBanku?
    Od: "P.Sperling" <s...@w...pl>

    Moze pytanie jest nieco zaskakujace, ale zaraz wyluszcze sprawe. Mam znajomego
    18latka, ktory chce zalozyc konta w banku, a wlasciwie bankach, a jego wybor
    padl na mBank i VWBank (swoja droga niezly wybor :-)). Pytanie brzmi: czy sa
    jakies strony przez ktore mozna zalozyc konto w VWbanku tak, aby dostac
    jeszcze cos ekstra, cos na zasadzie edysk.pl i mBanku, czy innych akcji
    mBanku. Wiem, ze grupa docelowa (aka targetgrupa w pieknej polszczyznie :-))
    jest inna wiec ja bym na to nie liczyl, ale kto wie, moze jednak?

    Z gory dzieki!

    z pozdrowieniami,
    Przemyslaw Sperling

    PS Atrakcje typu: kup Audi A8, a dostaniesz podkladke pod mysz raczej
    odpadaja :-). Z tego co wiem, srednie wplywy miesieczne beda pomiedzy 150-300
    zl (lacznie na oba konta, na starcie moze troche wiecej).
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-06-12 17:22:06
    Temat: Re: ekstrasy w VWBanku?
    Od: "Paweł" <p...@c...to>

    przez allegro jak zakładasz konto w mbanku to dostajesz 20 zł bodajże
    przez payback tez mozna trochę ich punktow dostac

  • 3. Data: 2003-06-12 17:37:00
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    ja bym chyba najbardziej polecal prze www.bankier.pl.... tylko tez musisz
    byc zarejestrowanym partnerem.
    na stronie masz dokladnie ile placa za jaki produkt.

    MAd Hat
    ter