  • 1. Data: 2003-09-25 10:22:28
    Temat: SFI i SEB2 jakieś nowe prowizje ?
    Od: "axell" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Właśnie sprawdziłem stan moich funduszy
    i widzę SEB2 7498,88 zł
    wczoraj miałem 6006,06
    Patrzę w historię operacji wykonanych
    i tam mam nabycie za 1500 zł. (data wyceny wczorajsza)

    Wartość SEB2 wzrosła od wczoraj czyli powinienem
    mieć więcej niż (6006,06 +1500) 7506,06.

    No i co właśnie stało się z moimi 8 zł ? Pierwszy raz
    coś takiego zobaczyłem, nigdy wczesniej nie sprawdzałem,
    a że tu ewidentnie brakuje kilku zł to rzuciło mi się to w oczy.

    Dodam że było to zwykłe nabycie jednostek, nie konwersja.

    Miał ktoś już taką sytuację ?

    Pozdrawiam
    axell

  • 2. Data: 2003-09-25 10:50:43
    Temat: Re: SFI i SEB2 jakieś nowe prowizje ?
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "axell" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > No i co właśnie stało się z moimi 8 zł ? [...]
    > Miał ktoś już taką sytuację ?

    Błąd zaokrąglenia...
    http://www.fundusze.mbank.com.pl/faq.html#faq_30

    RJCz

  • 3. Data: 2003-09-25 11:05:56
    Od: "axell" <a...@p...onet.pl>

    > Błąd zaokrąglenia...
    > http://www.fundusze.mbank.com.pl/faq.html#faq_30

    Eeee no bez przesady błąd zaokrąglenia to może być 3-5 gr
    ale nie 8 zł.

  • 4. Data: 2003-09-25 11:19:25
    Od: "" <p...@p...onet.pl>

    Możę to jest odpowiedzią:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=935
    72&t=93572

    Piotrek

  • 5. Data: 2003-09-25 12:39:25
    Od: "axell" <a...@p...onet.pl>

    > Możę to jest odpowiedzią:
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=935
    72&t=93572

    > Piotrek

    Dzięki
    Tak to napewno to, właśnie sprawdzałem i nie ma śladów po tej transakcji
    jak w opisie na cafe mbanku

    axell