  • 1. Data: 2003-06-30 22:48:58
    Temat: Fortis - kiedy nowy system?
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Witam!

    Czy wiadomo cokolwiek o planach wprowadzenia przez Fortis nowego systemu
    obsługi przez internet? Ja do obecnego powoli tracę siły... uruchomienie
    tego pod linuxem przypomina czarną magię, w ogóle chyba bardzo się starali
    by jak najbardziej pogmatwać javascript z javą :(

    Na razie awaryjnie przelewy muszę robić pod IE, zaś spod linuxa używam BPH
    który działa idealnie :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 2. Data: 2003-06-30 22:49:20
    Temat: Re: Fortis - kiedy nowy system?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jacek Osiecki wrote:
    > Na razie awaryjnie przelewy muszę robić pod IE, zaś spod linuxa
    > używam BPH który działa idealnie :)

    Eee - wierzysz ze bedzie nowy? ;)

  • 3. Data: 2003-07-01 06:33:46
    Od: f...@w...pl

    > Eee - wierzysz ze bedzie nowy? ;)

    Nie bedzie - przynajmniej w najbliższym czasie :)