  • 1. Data: 2003-07-01 01:23:41
    Temat: bank isueer ??
    Od: "clyde" <c...@o...pl>

    Witam
    Przy rejestracji w biday.com jest pole "bank issuer". Co musze w nie wpisac?
    Czy tu chodzi poprostu a nazwe banku ??
    Dodam ze chce zaplacic ekarta i mam konto w mBanku

    --

    Pozdrawiam !!!

  • 2. Data: 2003-07-01 02:29:49
    Temat: Re: bank isueer ??
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    clyde wrote:
    > Witam
    > Przy rejestracji w biday.com jest pole "bank issuer". Co musze w nie
    > wpisac? Czy tu chodzi poprostu a nazwe banku ??

    Tak - issuer znaczy wystawca (karty).

    > Dodam ze chce zaplacic ekarta i mam konto w mBanku

    Ja bym wpisał BRE Bank. A najlepiej to, co masz na odwrocie (o ile taki
    napis tam jest ;)) - "Karta jest własnością bla bla banku, prosimy o jej
    zwrot w razie odnalezienia ble ble".
    Chociaż i tak IMHO nikt przy autoryzacji płatności tego nie sprawdza.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl