    From: "Kamila" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VW nie odpowiada na pytania
    Date: Sat, 31 Jan 2004 00:45:55 +0100

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał
    w wiadomości news:bve92p$27uf$1@mamut.aster.pl...
    > "devnull" <d...@n...net> wrote in message
    > odpowiadal
    Tyle ze przecietny absolwent-stazysta moze nie byc dostatecznie zmotywowany
    do 'interesowania sie tematem' - jesli wezmie pod uwage fakt, ze bank przede
    wszystkim musi ciac koszty (bo przeciez wg nas-klientow wszystko powinno byc
    za darmo) to chyba dojdzie do wniosku, ze dlugo nie popracuje - zastapi go
    nastepny absolwent-stazysta

    > A tu sie z Toba zgodze - kiedys nawet jednej Multilince powiedzialem, ze
    nie
    > wiem czemu ja zatrudnili, a mnie nie, bo jest tak niedouczona, ze przynosi
    > bankowi wstyd.
    Nie wiesz? To ja Ci moge powiedziec na wlasnym przykladzie (trzy razy
    zapraszano mnie na rozmowy kwalifikacyjne dot. pracy w tzw. telecentrum) -
    pani doszla do wniosku, ze za kilka lat znudzi mnie rutyna i bede sie
    starala o przeniesienie do innego dzialu (profil wyksztalcenia oraz moje
    zainteresowania wskazywaly jednoznacznie, ze najbardziej w dzialalnosci
    bankowej interesuja mnie kredyty) a ona bedzie musiala szkolic nowego
    pracownika :-(. Dodam iz bank deklaruje co nastepuje: "Częstym przypadkiem w
    naszej firmie są również awanse poziome, kiedy to, w zależności od
    zdolności, umiejętności i preferencji pracownika, powierzamy mu nowy zakres
    obowiązków i nowe stanowisko, aby umożliwić mu rozwój zgodny z jego
    ambicjami oraz w pełni wykorzystać jego potencjał"

    Pzd.
    Kamila