eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVW nie odpowiada na pytania › Re: VW nie odpowiada na pytania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "P.Sperling" <s...@k...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VW nie odpowiada na pytania
    Date: Fri, 30 Jan 2004 19:53:42 +0100
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <h...@4...net>
    References: <P...@a...it.pw.edu.pl>
    <1rwncd7smvc0z$.xqecxnwi0x6s.dlg@40tude.net>
    <bve7a3$27m$1@absinth.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: td74.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1075488828 9262 80.54.16.74 (30 Jan 2004 18:53:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 30 Jan 2004 18:53:48 +0000 (UTC)
    X-User: sperling
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.10.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:281871
    [ ukryj nagłówki ]

    Fri, 30 Jan 2004 19:20:52 +0100, na pl.biznes.banki, Kamila napisał(a):

    > Uzytkownik "P.Sperling" <s...@k...gazeta.pl> napisal w wiadomosci
    > news:1rwncd7smvc0z$.xqecxnwi0x6s.dlg@40tude.net...
    >> Nie wiem czy to dla ciebie pocieszenie, ale ja na kilkanascie maili poczta
    >> wewnetrzna w VWBanku dostalem jedna odpowiedz i to w dodatku taka jakby po
    >> drugiej stronie siedzial jakis poldebil (a moze wlasnie tak bylo...).
    >
    > Ludzie! Chcecie miec minimalne oplaty za prowadzenie konta (a najlepiej to w
    > ogole wszystko za darmo) a jednoczesnie wymagacie, zeby bank zatrudnial
    > specjalistow i ekspertow potrafiacych sensownie odpowiedziec na Wasze maile.
    > Ten (domniemany) 'poldebil' (pewnie absolwent-stazysta) to wlasnie efekt
    > ciecia kosztow.
    >
    > Pzd.
    > Kamila

    Wiesz to nie uwaga do ciebie, tylko uwaga w sprawie. Nie zdziwilbym sie
    gdybym ZADZWONIL i trafil na kogos niezorientowanego, bo jest tak jak
    piszesz - sa dobrze wyszkoleni pracownicy oraz sa stazysci. Nie kazdy musi
    miec wszystko w malym palcu. Ja jednak wyslalem zapytania e-mailem -
    wszystkie z wyjatkiem tego jednego, o ktorym pisze, trafily do wirtualnego
    kosza. E-mail ma to do siebie, ze jak sie nie zna odpowiedzi na pytanie, to
    mozna skierowac te sprawe do kogos kto sie na tym zna. Chyba ze w calej
    firmie nikt sie nie zna, no to wtedy respekcik dla takiej firmy. Albo jak
    to oznacza, ze taka firma ma klientow w nosie - to wtedy tez moj respekt
    dla takowej. Jesli tak sie postepuje, to po co w ogole mydlic oczy i
    podawac, ze jest mozliwosc wysylania maili?

    z pozdrowieniami,
    Przemyslaw Sperling

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1