  • 1. Data: 2004-02-11 18:57:38
    Temat: Proffice w PeKaO SA
    Od: "..:::::.." <o...@o...pl>

    Czy ma ktos informacje na temat
    Proffice

    w banku Pekao SA?

    Gdzie mozna znależć informacje na ten temat?

  • 2. Data: 2004-02-11 19:52:36
    Temat: Re: Proffice w PeKaO SA
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 11 Feb 2004 19:57:38 +0100, "..:::::.." <o...@o...pl> wrote:

    >Czy ma ktos informacje na temat
    >Proffice
    Jakie informacje? Ja mam takie ze chcieli wdrozyc w grudniu, bardzo
    prosili o podpisanie umowy, a potem sie skontaktowal wdrozeniowiec,
    spytal jaki system uzywamy dotychczas (Baset) i ile mamy kontrahentow
    w systemie.

    Poinformowal ze wszystkie dane kontrahentow trzeba wklepac recznie w
    Proffice bo nie maja opracowanych procedur przeniesienia danych.
    Powiedzialem zeby zrobili procedury i zeby wowczas przyszedl, bo
    przeciez to bankowi zalezalo na przejsciu na nowy system a nie mi.

    Od 20 grudnia sie nie odezwali.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 3. Data: 2004-02-11 21:34:48
    Od: "s10951" <s...@C...onet.pl>

    Użytkownik "..:::::.." <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ma ktos informacje na temat
    > Proffice
    >
    > w banku Pekao SA?
    >
    > Gdzie mozna znależć informacje na ten temat?

    http://www.pekao.com.pl/korpo5.xml?/sid=45/103155-56
    7248-35267
    a najlepiej pod telefonem tym - 0800.... z moich doswiadczen wiem, ze od
    jakiegos czasu naprawde da sie dowiedziec wszystkiego nt ww systemu
    Sebastian