  • Date: Wed, 15 Jun 2005 01:14:39 +0200
    From: Spider <...@...c>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [VW] a jednak zabrali sobie 5zł

    Ralf wrote:

    > Dawna to już historia ale dziś przyszedł wyciąg
    > na którym widnieje opłata za maj. To jak to jest
    > jednym pobierają a innym nie? Wysłałem wypowiedzenie
    > 26.04 (zamknęli 16.05) - ktoś na grupie wysyłał tego samego dnia
    > i mu nie pobrali. W wypowiedzeniu wyraźnie
    > napisałem, że zamykam ze względu na wprowadzenie opłat.
    > Czy komuś pobrali też tą opłate przy zamykaniu konta?
    ja tez wyczyscilem konto i nie maja z czego pobrac, z odsetek nie starczy

    przy okazji zareklamowalem obciazenie za zmiane limitu karty (w dniu
    zmiany nie bylo takiej pozycji w tabeli oplat i prowizji, a operator tez
    nic nie mowil) maile i telefony nie rozwiazaly sprawy, ciekawe czy teraz
    cos zwroca, gdy dostali reklamacje w formie pisemnej, pewnie nie

    te ukryte oplaty (za zmiane limitu, za prowadzenie konta) mnie
    zdenerwowaly, nie sama ich wysokosc, pewnie jak wszystkich

    Spid