  • 1. Data: 2003-09-13 18:51:46
    Temat: [VW] Czy wszystkie przelewy...
    Od: "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl>

    ida w tym banku przez lapki urzedasow. Chcialem sobie machnac w sobotni
    wieczor wewnetrzny przelew z edirect na pluskonto i ciagle jest w 'stanie
    realizacji'
    Czy to bedzie tak wisialo do poniedzialku?

    Ech to mi VW troche podpadl :) brakuje obslugi 24/h.

    GP

  • 2. Data: 2003-09-14 05:37:49
    Temat: Re: [VW] Czy wszystkie przelewy...
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Spojrzmy coz tu ATZ_Rzeszow naskrobal:
> [...]
    > jest w 'stanie realizacji'
    > Czy to bedzie tak wisialo do poniedzialku?
    >
    > Ech to mi VW troche podpadl :) brakuje obslugi 24/h.

    Czy to tak ciezko zrozumiec, ze sobota i niedziela
    sa dniami wolnymi od pracy???

  • 3. Data: 2003-09-14 06:47:18
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Sep 2003 07:37:49 +0200, "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>
    napisał(a):

    >Spojrzmy coz tu ATZ_Rzeszow naskrobal:

    >Czy to tak ciezko zrozumiec, ze sobota i niedziela
    >sa dniami wolnymi od pracy???

    A co ma wspolnego sobota i niedziela czy odpust w Malej Wolce,
    do automatycznych przelewow wewnetrznych?

    S.p. LG, a takze nadal cieszacy sie niezlym zdrowiem mBank, nie
    rozrozniaja sobot czy niedziel jako dni wolne od pracy dla przelewow
    wewnetrznych. W dodatku nie tylko dla przelewow miedzy subkontami
    jednego posiadacza, ale takze miedzy kontami roznych posiadaczy
    w tym samym banku.

    Wydziwiasz, kolego. To nie jest Wolka Mala, to juz Duza.

    --
    Adek

  • 4. Data: 2003-09-14 07:30:34
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > realizacji'
    > Czy to bedzie tak wisialo do poniedzialku?
    >
    > Ech to mi VW troche podpadl :) brakuje obslugi 24/h.

    za posrednictwem operatora mozesz poprosic o zdefiniowanie takich przelewow
    wewnetrznych - ktore chodza rowniez w sobote i niedz, byc moze nawet miales
    taki przelew zdefiniowany standardowo (ja mam) lecz go skasowales, ze
    wzgledu na fakt, ze w miejsce opisu zawieral on nr konta docelowego.
    Nic straconego - wystarczy zadzwonic i poprosic o ponowna ich definicje
    ps
    przelew taki dostepeny jest standardowo przez internet - nie wiem czy
    rowniez przez telefon

  • 5. Data: 2003-09-14 08:37:51
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Krab" <k...@p...of.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wzgledu na fakt, ze w miejsce opisu zawieral on nr konta docelowego.
    > Nic straconego - wystarczy zadzwonic i poprosic o ponowna ich definicje

    Rozumiem, że mówisz tylko o przelewach między własnymi rachunkami ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 6. Data: 2003-09-15 23:23:58
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Krab" <k...@p...of.pl> napisał w wiadomości

    > przelewow
    > miales
    >
    > Rozumiem, że mówisz tylko o przelewach między własnymi rachunkami ?

    oczywiscie, zadna definicja nie ruszy przeciez niedzialajacego w wekendy
    kiru :-)

  • 7. Data: 2003-09-16 09:46:36
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > oczywiscie, zadna definicja nie ruszy przeciez niedzialajacego w wekendy
    > kiru :-)

    Mówiłem o przelewach między _własnymi_ rachunkami w VWBD [tzn. jednego
    posiadacza]. Bo nie zdefiniujesz chyba takiego 'szybkiego' przelewu na
    rachunki innych osób w VWBD ?

    Zadzwoniłem teraz do VW linii i stwierdzili, że wszystkie przelewy wewętrzne
    chodzą identycznie. Czy to zdefiniowane przez internet, czy u konsultanta.
    Stwierdzili, że nawet te od razu zdefiniowane przelewy między własnymi
    rachunkami chodzą tak samo szybko, jak każde inne wewnętrzne i podczas
    nocnego przetwarzania mogą być księgowane za kilka godzin...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 8. Data: 2003-09-16 12:42:24
    Od: "blad" <b...@W...pl>

> [...]
    > rachunkami chodzą tak samo szybko, jak każde inne wewnętrzne i podczas
    > nocnego przetwarzania mogą być księgowane za kilka godzin...

    no to faktycznie szybko ;-))
    *** blad ***