  • 11. Data: 2006-06-18 10:21:56
    Temat: Re: VW Bank - kursy
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Chętnie bym to zauważył, jakby VW Bank Direct upublicznił gdzieś tabele
    > kursowe.

    nie znajdziesz ich. tak to jest z koŻystnymi kursami.
    inne banki mają koRZystne, i są udostępnione.

    janke

  • 12. Data: 2006-06-18 10:24:37
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-06-18 11:31, osobnik sumi stwierdził, iż:
    > tabelę kursową Visy znajdziesz tutaj :-)
    > http://corporate.visa.com/pd/consumer_ex_rates.jsp

    A ja naiwny szukałem jej na visa.pl ;-) Dzięki wielkie!

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 13. Data: 2006-06-18 10:26:44
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-06-18 12:21, osobnik janke stwierdził, iż:
    > nie znajdziesz ich. tak to jest z koŻystnymi kursami.
    > inne banki mają koRZystne, i są udostępnione.

    W zasadzie, to jest jej namiastka, ale dziwna i bardzo ukryta (bo
    znajduje się w serwisie transakcyjnym, kurs się podstawia przy
    dokonywaniu przelewu w walucie).
    Na szczęście ten "kożystny" kurs okazuje się korzystniejszy od tego,
    który mam w BPH, więc chyba wiem z której karty będę wyciągał gotówkę.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 14. Data: 2006-06-18 10:28:55
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-06-18 11:31, osobnik sumi stwierdził, iż:
    > tabelę kursową Visy znajdziesz tutaj :-)
    > http://corporate.visa.com/pd/consumer_ex_rates.jsp

    Hm, ale HRK (kun chorwackich) to już tam nie ma.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 15. Data: 2006-06-18 10:36:52
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@...sygnaturce.pl> napisal(a):
    > Dnia 2006-06-18 11:31, osobnik sumi stwierdził, iż:
    >
    > Hm, ale HRK (kun chorwackich) to już tam nie ma.

    No nie ma, ale zauważ, że stosują np. w przypadku PLN kurs ŚREDNI,
    czyli korzystny! Jeśli w przypadku HRK tak jest, to tylko dobrze!

    Wyciągałem jakoś 02.05 tego roku z bankomatu 500HRK VE Inteligo, czyli
    przeliczana przez dolary. Włącznie z 10zł opłatą, kurs wyszedł... 0,56
    zł za kunę. Przebija kupno euro i potem kun, jak też wymianę pln na
    kuny.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 16. Data: 2006-06-18 18:57:59
    Od: <k...@p...ffpe.pl>

    > Na szczęście ten "kożystny" kurs okazuje się korzystniejszy od tego,
    > który mam w BPH, więc chyba wiem z której karty będę wyciągał gotówkę.

    polecałam bo lepszy CI on jest

    jk