  • 11. Data: 2003-07-31 08:56:02
    Temat: Re: VISA Classic - która???
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl> napisał w wiadomości
    news:bg8s1j$9il$1@news.onet.pl...

    > 2) centrum autoryzacyjnego - Polcard i eService autoryzują wszystkie
    > transakcje kartami Visa (i Classic i Electron).

    eServixe nei autoryzuje _wszystkich_ transakcji, Bylo juz o tym kiedys na
    grupie - tak np sie dzieje w czesci REALi.

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2003-07-31 09:23:24
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > A może jest jakaś inna dobra karta?

    AmEx z Millennium SA, małe kwoty bez autoryzacji. Mam od 2 lat i
    pomijając niską akceptowalność to jest OK, ale masz jeszcze VC więc nie
    będzie problemów z akceptowalnością.

  • 13. Data: 2003-07-31 13:26:38
    Od: Przemysław Kowalik <p...@u...com.pl>

    Marek J wrote:

    > NIGDY bym nie przypuszczał, że napiszęcoś takiego, ale:
    > God bless Pekao!
    > :-)
    > Pekao jeszcze działa po staremu - np. parę dni temu VC mBanku w Tesco w
    > Tychach - kilkadziesiąt złotych bez autoryzacji. Jakbym się w czasie cofnął.
    > Nie mówiąc już o tym że w moim spożywczaku na osiedlu też mają POSa z
    > Pekao - nie musza czekać na żymły i kejza :-)

    [ciach]

    > Najprawdpopdobniej nie miałeś okazji trafić na POSa Pekao. Najpoularniejszy
    > w Polsce jest Polcard, więc niestety większość transakcji w Polsce jest
    > autoryzowana. Ale poszukaj sklepu z POSem Pekao, to będziesz mile
    > zaskoczony. Pytanie tylko jak szybko Pekao wpadnie na genialny pomysł
    > autoryzowania wszystkiego.

    U mnie na osiedlu (bardzo wschodnie peryferia Lublina, wrony zawracają 3
    km wczesniej 8-) są 2 posy Pekao. W obu VC z reguły dla małych kwot
    chodzi bez autoryzacji. Ostatnio 2 razy płaciłem MC i też poszło oflajn.

    Przemek

  • 14. Data: 2003-07-31 14:36:17
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>
    napisał w

    > AmEx z Millennium SA, małe kwoty bez autoryzacji.

    Z moich obserwacji wynika ze FL dla AmExa jest ok 150 PLN.

    --
    JaKi

  • 15. Data: 2003-08-02 05:12:25
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> wrote in message

    > Z moich obserwacji wynika ze FL dla AmExa jest ok 150 PLN.

    Hehe... gdzie te czasy gdy w terminalach PolCardu VISA placilem 499 bez
    autoryzacji :). I jeszcze jedna ciekawa informacja ;). Carrefour Targówek
    [PolCard], ok. 50% moich transakcji przechodzi bez autoryzacji... a
    przynajmniej w Multi nie ma blokady.
    Powiedzcie, czy w Millennium mozna dostac bezbolesnie Amexa rezygnujec z
    innej KK? Tak jak w mBanku, czy BPH.

    Maciej

  • 16. Data: 2003-08-02 07:09:27
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Powiedzcie, czy w Millennium mozna dostac bezbolesnie Amexa rezygnujec z
    > innej KK? Tak jak w mBanku, czy BPH.

    W Mille chyba bedzie to zalezalo od oddzialu - jak chcialem przeniecs limit
    z VC na AmExa to w jedym oddziale panina wtspie powiedziala ze niemozliwe i
    ze musze ponownie skladac dokumenty. W innym oddziale bez najmniejszego
    problemu udalo mi sie to zalatwic.

    --
    JaKi

  • 17. Data: 2003-08-04 10:07:30
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

> [...]
    niemozliwe i
    > ze musze ponownie skladac dokumenty. W innym oddziale bez

    Z Millennium to tak jest, jeśli czegoś nie mogę załatwić w jednym, to w
    2 lub 3 załatwię. Ale nie wszystkim chce się tak łazić.

  • 18. Data: 2003-08-05 19:27:29
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Marek J <NOSPAMmarkusj@.interia.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bga5g3$nn6$...@n...onet.pl...

    > Najprawdpopdobniej nie miałeś okazji trafić na POSa Pekao.

    Ja miałem okazję trafić na POSa Pekao i na nieszczęście trafiłem na
    autoryzację: czekałem na nią grubo ponad minutę, może nawet dwie (w
    międzyczasie dwa razy zapytałem sprzedawcę, czy wszystko w porządku, a dwie
    staruszki zdążyły westchnąć, że te kasy fiskalne to długo paragony
    drukują)..

  • 19. Data: 2003-08-06 15:28:18
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    dwie
    > staruszki zdążyły westchnąć, że te kasy fiskalne to długo paragony

    No niestety - jeżeli Pekao już coś autoryzuje, to trwa to strasznie długo,
    zwłaszcza jeżeli POS jest na zwyczajnej linii telefonicznej.

    Pozdrawiam

    Marek