  • 1. Data: 2002-04-10 20:19:24
    Temat: VC multibank
    Od: "Jakub Zak" <c...@p...onet.pl>

    czesc to znowu ja :)) zalozylem konto w multibanku - jestem. Jestem
    studentem i moje wplywy na konto to ok 650-700PLN miesiecznie - czy jest
    jakas szansa na karte VC ??? bo z tego co mi Pan powiedzial to powinienem
    miec wpalaty ok 1000pln, ale z drugiej stron na stronie reklamuja sie ze w
    koncu ktos zaufal studentom:)) Ja studiuje dziennie i nie moge wiecej
    pracowac niz kilka godzin dziennie = mala pensaj :((

    pozdrawiam, z powazaniem Jakub Zak

  • 2. Data: 2002-04-10 20:34:09
    Temat: Re: VC multibank
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > Ja studiuje dziennie i nie moge wiecej
    > pracowac niz kilka godzin dziennie = mala pensaj :((

    ale możesz w czasie wolnym od pracy "przepuszcać" tę samą gotówkę kilka razy
    przez konto systemem wypłata w bankomacie - wpłata własna

    pozdrawiam
    thewind

  • 3. Data: 2002-04-10 20:45:35
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Jakub Zak" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > koncu ktos zaufal studentom:)) Ja studiuje dziennie i nie moge wiecej
    > pracowac niz kilka godzin dziennie = mala pensaj :((

    jest WPLYWY maja byc 1000zl, to zaden problem. Bierzesz sobie 500zl i
    przesylasz 3 razy Multi-mBank w miesiacu i juz. Mam wplywy 1500,- Numer
    stary jak swiat.

    pzdr

  • 4. Data: 2002-04-10 21:33:43
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Zak" napisał w wiadomości ...
    (...)
    ale z drugiej stron na stronie reklamuja sie ze w
    > koncu ktos zaufal studentom:))

    Pewno tym, którzy rozbijają się superbrykami.
    Tak to zwykle jest z reklamą.

  • 5. Data: 2002-04-10 21:39:04
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Pewno tym, którzy rozbijają się superbrykami.
    > Tak to zwykle jest z reklamą.

    eee - ja w wiekszosci mam takie przelewy - bo reszta i tak lezy na
    lokatach - polezy kilka dni, w tym czasie pare transakcji - i do nastepnego
    banku :))) Jakos nie moge sie zdecydowwac na zaden :))

  • 6. Data: 2002-04-10 21:46:39
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

> [...]
    > koncu ktos zaufal studentom:)) Ja studiuje dziennie i nie moge wiecej
    > pracowac niz kilka godzin dziennie = mala pensaj :((

    Och... ja stalych wplywow nie mam praktycznie w ogole. Nigdy nie wiem ile
    bede mogl wplacic w kolejnym miesiacu a realnia i tak jest to suma niższa
    niż Twoja. W zadnym wypadku nie przeszkadza mi to jednak robic sobie ladna
    historie rachunku przelewajac w te i z powrotem te same pieniadze :-))
    Dryfuja sobie miedzy mBankiem, BZWBK, Multi, Lukasem czasem :-) itd...

    Tam gdzie nie ma warunku przedstawienia zaswiadczenia o stalym zatrudnieniu
    wymagania okreslonych wplat to po prostu tylko troche dodatkowej zabawy :-)
    Wystrczy miec na dobra sprawe 500 zl lacznie i generowac kilkutysieczny
    ruch na rachunku miesiecznie.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 7. Data: 2002-04-10 21:55:22
    Od: "Jakub Zak" <c...@p...onet.pl>

    ok dzieki za pomoc myslalem ze ich bedzie interesowac suma koncowa a jezeli
    tak jak mowicie to ok - teraz zostala mi zabawa przez 3 miechy i bede sie
    ubiegal o VC - przyda sie na wyjazdy zagramanice :)))

    pozdrawiam jakub Zak

  • 8. Data: 2002-04-11 07:50:25
    Od: Andrzej P. Klesnicki <a...@g...pl>

> [...]
    | koncu ktos zaufal studentom:)) Ja studiuje dziennie i nie moge wiecej
    | pracowac niz kilka godzin dziennie = mala pensaj :((

    Mam podobny problem, z tego co powiedziano mi w Multi to
    wystarczy że uzyskam kredyt odnawialny w wysokości 1000zł.
    Dla studenta po kilku miesiącach (sprawdź po ilu) kredyt
    odnawialny to max 3xwpływy miesięczne. Czyli w Twoim
    wypadku 3 x 650 zł - wystarczająco aby zdobyć VC.

    --
    apk____(INF/EKA/PWR)______/Andrzej P. Klesnicki
    mailto:a...@g...pl | uin: 5679182 | GG:1247979